× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مديرعامل سازمان بيمه سلامت ايران بر استفاده از تکنیک‌های مدیریت مشارکتی تاکید کرد و گفت: قدرت ذهنی، تفکر، تخیل و خلاقیت نیروی انسانی در افزایش کارایی و بهره‌وری مجموعه سازمان‌ها نقش بسزایی دارد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از آي هينا، طاهر موهبتي مديرعامل سازمان بيمه سلامت ايران،در مراسم پایانی نخستین رويداد هم انديشي […]

مديرعامل سازمان بيمه سلامت ايران بر استفاده از تکنیک‌های مدیریت مشارکتی تاکید کرد و گفت: قدرت ذهنی، تفکر، تخیل و خلاقیت نیروی انسانی در افزایش کارایی و بهره‌وری مجموعه سازمان‌ها نقش بسزایی دارد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از آي هينا، طاهر موهبتي مديرعامل سازمان بيمه سلامت ايران،در مراسم پایانی نخستین رويداد هم انديشي در عرصه بيمه سلامت، افزود: نیروی انسانی مهمترین منبع ملی هر کشور است به نحوی که امروزه اکثر سازمان‌ها به خصوص در کشورهای پیشرفته برای دستیابی به بهره‌وری و کارایی به تکنیک‎های مدیریت مشارکتی توجه کرده و از توان فکری، ذهنی و خلاقیت نیروی انسانی بهره‌مند می‌شوند.

مديرعامل سازمان بيمه سلامت ايران ادامه داد: براساس گزارشات رسمی سازمان‌های بین‌المللی در کشورهای توسعه یافته نقش و سهم نیروی انسانی در تولید ثروت بیش از 80 درصد است.

وی افزود: همانطور که براساس قانون اعداد بزرگ هر چه تعداد جمعیت در سازمان‌های بیمه‌گر بیشتر باشد به بالندگی و قدرت سازمان از نظر انباشت منابع کمک می‌کند، به همان اندازه نیز تفکر و خلاقیت نیروی انسانی باعث افزایش میزان بالندگی سازمان در تصمیم‌گیری و بهره‌وری خواهد شد که نخستین رویداد هم‌اندیشی در عرصه بیمه سلامت گامی در جهت رسیدن به این هدف است.

موهبتی گفت: برگزاری همایش‌ها جنبه نمادین دارد. آن چیزی که بیش از هر مساله‌ای اهمیت دارد این است که به این تفکر در تصمیم‌گیری‌ها باور داشته باشیم که اگر نیروی انسانی در مدیریت مشارکت داشته باشد، شاهد موفقیت‌های بیشتری در این عرصه خواهیم بود.

مديرعامل سازمان بيمه سلامت ايران با اشاره به اینکه مشارکت در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی باعث ایجاد انگیزه در نیروی انسانی می‌شود، افزود: لازمه این مشارکت این است که تمام کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند به اهداف سازمانی، چشم‌انداز و ماموریت‌های سازمان تسلط کامل داشته باشند و با گفت‌وگو و طرح مسائل مختلف زمینه مشارکت در ارائه پیشنهادات بهتر، مفید‌تر و کارآمد در نظام اداری فراهم شود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد