× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

اقدامات و فعالیتهای محیط زیستی منطقه 21 با حضور مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار و شهردار منطقه و هیئت همراه بررسی و تشریح شد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، شینا انصاری مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران […]

اقدامات و فعالیتهای محیط زیستی منطقه 21 با حضور مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار و شهردار منطقه و هیئت همراه بررسی و تشریح شد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، شینا انصاری مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ضمن تقدير از اقدامات مثبت شهرداري منطقه در خصوص انجام پروژه هاي مشاركتي جهت افزايش سرانه فضاي سبز، توجه ویژه به شناسایی و پایش مستمر منابع آلاینده و فعال سازي و احیای کمیته پایش صنایع در منطقه با همكاري ساير دستگاههاي متولي را از جمله مواردی دانست که می تواند نقش موثری بر بهبود وضعیت محیط زیستی منطقه با توجه به غلبه كاربري هاي صنعتي در منطقه داشته باشد.


وی در ادامه با اشاره به اینکه سیاستهای حوزه محیط زیست بر اساس اسناد فرادستی پیگیری شود،گفت: جهت ارتقاء وضعیت محیط زیست از ظرفیت مشارکتهای شهروندی در غالب کانونهای محیط زیست استفاده بیشتر و موثرتری شود.

وی در ادامه اظهار کرد: بر اساس معیارهای شهر هوشمند فعالیتها و اقدامات با برنامه ریزی و مطالعه اجرایی شود.

در ادامه حسن رحمانی شهردار منطقه 21 با اشاره به اینکه جهت استفاده از انرژیهای تجدید پذیر سقف سوله های صنعتی به تجهیزات انرژی تجدید پذیر مجهز می شود، گفت: به زودی در منطقه پروژه مدیریت هوشمند زباله عملیاتی می شود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد