× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: با توجه به وضعیت خاصی که کشور در آن قرار دارد دولت و مردم از ما مدیران کار می‌خواهند، تنها مکاتبه و نامه‌نگاری و پشت میزنشینی دردی از مردم دوا نمی‌کند. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر، مسعود مرسلپور فرماندار این شهرستان،در نشست […]

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: با توجه به وضعیت خاصی که کشور در آن قرار دارد دولت و مردم از ما مدیران کار می‌خواهند، تنها مکاتبه و نامه‌نگاری و پشت میزنشینی دردی از مردم دوا نمی‌کند.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر، مسعود مرسلپور فرماندار این شهرستان،در نشست شورای اداری شهرستان اسلامشهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که در حال حاضر بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است اظهار داشت: مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی همواره این جمله را مدنظر داشته باشند که در غیر این صورت مراجعه‌کننده به ادارات از نهادهای ما تعبیر درستی نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: در شهرستان اسلامشهر نیز در همین راستا علی‌رغم مشکلاتی که در تابستان سال‌های گذشته در زمینه قطعی آب و برق وجود داشت امسال مشکل خاصی در این زمینه نبوده است.


مرسلپور ادامه داد: با حفر ۱۱ حلقه چاه با دبی ۲۲۰ لیتر بر ثانیه به همراه ۱۰۰ لیتر بر ثانیه آب ارسالی از تهران که در سال ۹۷ حدود ۷۰۰ لیتر بر ثانیه بود، در سال ۹۸ به ۸۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت و در مجموع با آبی که از منابع داخلی استحصال می‌شود همچنین با مدیریت خوب آب و فاضلاب جنوب غرب استان تهران به ویژه آبفای اسلامشهر بسیاری از مشکلات افت فشار یا قطعی آب در شهرستان برطرف شده است.

فرماندار شهرستان اسلامشهر ادامه داد: شهرهای اسلامشهر و چهاردانگه با داشتن مراکز تولیدی و صنعتی متعدد و مصرف چند برابری برق در تابستان مشکل چندانی نداشتند و برق مراکز تولیدی و صنعتی تاکنون قطع نشده است.

مرسلپور با بیان اینکه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در شرایط خاصی به سر می‌برد تأکید کرد: در سالیان گذشته به دلیل استقلال‌خواهی و مبارزه با برخی ظلم‌ستیزی‌ها و کج‌روی‌ها، ادوار مختلفی را تجربه کردیم و همواره جمهوری اسلامی ایران با درایت و ژرف‌اندیشی و تلاش همه‌جانبه و وحدت در عمل که در کشور به وجود آمده همواره سربلند بوده است.

وی همچنین افزود: در شرایط فعلی اختلافات پشت صحنه بین آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بر سر ایران بسیار عمیق و کفه ترازو به نفع ایران است .

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: نباید اجازه دهیم برخی افراد با شیوه‌ها و رفتارهای مختلف مردم را از ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت ناامید و جدا سازند و عیب است به عنوان کارگزار نظام، مردم از ما مسئولان نارضایتی داشته باشند.

مرسلپور سپس با تأکید بر اینکه مسئول و مسبب ۵۰ درصد جرایم خُرد و شخصی در هر شهرستان، مسئولان آن شهرستان هستند گفت: در صورتی که مسئولان شهرستان به خوبی وارد عمل شوند قطعاً جرایم به ۱۰ درصد می‌رسد و در شهرستان اسلامشهر نیز با اقدامات مناسب و پیشگیرانه نیروی انتظامی، غیر از جرایم خُرد بقیه جرایم سیر نزولی داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارائه گزارش توسط اداره دامپزشکی شهرستان از کنترل و نظارت بر کشتار دام در عید سعید قربان در جلسه آتی شورای اداری، اجرای برنامه‌های شاد و مفرح فرهنگی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی و تفریحی برای جوانان با محوریت هفته امامت و ولایت و شناساندن جایگاه ائمه اطهار به ویژه حضرت علی(ع) که از عید قربان تا عید غدیر در شهرستان اسلامشهر به مرحله اجرا در می‌آید از جمله مصوبات این جلسه خواهد بود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد