× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: عملیات اجرایی تکمیل بیمارستان ۴۴۰ تختخوابی اسلامشهر که بعلت تغییر پیمانکار مدتی متوقف شده بود با دستور وزیر بهداشت و درمان بزودی آغاز می شود. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر ،مسعود مرسلپور فرماندار این شهرستان در آخرین روز از هفته دولت در […]

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: عملیات اجرایی تکمیل بیمارستان ۴۴۰ تختخوابی اسلامشهر که بعلت تغییر پیمانکار مدتی متوقف شده بود با دستور وزیر بهداشت و درمان بزودی آغاز می شود.
به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر ،مسعود مرسلپور فرماندار این شهرستان در آخرین روز از هفته دولت در مصلی اسلامشهر و پیش از خطبه های نماز جمعه سخن می گفت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در نشستی که هفته گذشته با حضور استاندار تهران و وزیر بهداشت درمان برگزار شد، مقرر شد تا با تامین اعتبارات لازم، روند تکمیل این بیمارستان آغاز شود.
وی در ادامه با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۵۰ پروژه عمرانی در هفته دولت با حضور دکتر محسنی بندپی استاندار تهران و حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر گفت: افتتاح دهیاری شاتره، بهره برداری از برخی پروژه های مهم شهرداری از جمله استخر شهدای آتش نشان و مرکز جامع سلامت سعیدیه از جمله پروژه های مهمی بود که روز پنج شنبه افتتاح شد.
فرماندار اسلامشهر همچنین با اشاره به آغاز عملیات حفاری مترو اسلامشهر در هفته های آتی پس از تجهیز کارگاه و نصب دستگاه tbm جهت حفاری تونل مترو اظهار داشت: در تلاش هستیم تا از منابع ملی، استانی و شهرستانی اعتبار لازم جهت احداث مترو را تامین کنیم و طبق اعلام پیمانکار این پروژه در صورت تامین اعتبارات فاز نخست این پروژه و ایستگاه چهاردانگه تا پایان سال ۹۹ آماده خواهد شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۷ تا پایان تیرماه سال جاری در مجموع ۲۷۸میلیارد تومان از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی به شهرداری ها و بخشداری های شهرستان پرداخت شده افزود: ۲۵۳ میلیارد تومان از این اعتبارات به شهرداری های اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی و  ۲۵میلیارد تومان نیز به دهیاری های تحت پوشش بخشداری های مرکزی، چهاردانگه واحمدآباد مستوفی پرداخت شده است.
مرسلپور از کسب رتبه نخست اشتغال زایی استان تهران توسط اسلامشهر در سال ۹۷ با ایجاد اشتغال برای ۱۳ هزار و ۱۶ نفر خبر دادو ادامه داد: شهرستان اسلامشهر رتبه نخست ایجاد اشتغال استان تهران در سامانه رصد اشتغال در ۵ ماهه نخست سال جاری را نیز با ایجاد ۴ هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی جدید بدست آورد.
وی به بازدید کمیته ویژه فرمانداری از ۷۲ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی و برگزاری ۲۲ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه رفع موانع تولید در یک سال گذشته که ۷۸درصد مصوبات آن اجرایی شده اشاره کرد و گفت: خروج از بحران ۶ واحد صنعتی بزرگ مشکل دار،  فعالیت مجدد ۵۵ واحد نیمه فعال یا تعطیل شده صنعتی، استفاده۱۰۰ واحد صنعتی از مزایای بخشنامه بخشودگی جرائم تأمین اجتماعی و رسیدگی به مشکلات ۵۰ واحد تولیدی در زمینه مالیات بر ارزش افزوده از جمله اقدامات انجام شده در یک سال اخیر در راستای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان است.
فرماندار اسلامشهر با اشاره به صدور مجوز احداث شهرک صنعتی در اسلامشهر توسط وزیر صمت و آغاز جانمایی برای احداث آن از تصویب احداث ۱۶۵۰ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد، تامین اعتبار جابجایی خطوط انتقال آب که در حریم راه آهن قرار دارد و رفع معضل افت فشار یا قطعی آب با بازسازی و احیاء ۱۱ حلقه چاه خبر داد.
مرسلپور همچنین با بیان اینکه اسلامشهر هفته گذشته میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان بود افزود: میزبانی از جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار در دهه فجر، کسب رتبه برتر استان تهران توسط شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلامشهر در سال ۹۷ و اجرای ۹۹۰ عنوان برنامه در هفته فرهنگی اسلامشهر از جمله اقدامات مهم یک سال اخیر در حوزه فرهنگی بشمار می رود.
برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد