× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: اقدام مدیریت شهری و نصب تصاویر شهدا ما را به یاد ایثار و فداکاری آنها می‌اندازد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران،با اشاره به اقدامات اخیر سازمان زیباسازی شهر […]

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: اقدام مدیریت شهری و نصب تصاویر شهدا ما را به یاد ایثار و فداکاری آنها می‌اندازد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران،با اشاره به اقدامات اخیر سازمان زیباسازی شهر تهران و نصب تصاویر کمتر دیده شده از شهدای دفاع مقدس در معابر و خیابان‌های شهر اظهار کرد: این اقدام قابل تقدیر است چرا که باید فرهنگ ایثار و شهادت در شهر جاری و ساری باشد.

وی تصریح کرد: همه مسئولان در بخش‌های مختلف عنایت ویژه‌ای به شهدا دارند و مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری تهران نیز خارج از این قاعده نیستند و لذا باید توجه ویژه‌ای به شهدا و خانواده‌هایشان شود.

نژادبهرام نصب المان‌ها و تصاویر مربوط به دوران دفاع مقدس را یکی دیگر از نشان‌های توجه ویژه مدیریت شهری به موضوع شهدا دانست و گفت: در هفته‌های گذشته اخباری مبنی بر حذف عنوان شهید عنوان شد که البته به صورت انگشت شمار بود که همان هم مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفت و مسئولان موارد اشاره شده را اصلاح کردند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: شعار، طرح‌ها و اکران‌ها مناسب با شرایط امروز «وحدت ملی، اقتدار ملی» انتخاب شده که این موضوع نیز ویژه انتخاب شده است و قطعا همه مسئولان در بخش‌های مختلف باید به این شعار عنایت داشته باشند.

وی گفت: نصب تصاویر شهدا در شهر ما را یاد کسانی می‌اندازد که جان خود را تقدیم انقلاب و برای این آب و خاک فدا کردند.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد