× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

با اقدام به شناسایی نقاط حساس و آبگیر انهار و خطوط انتقال آب های سطحی ، طرح شبانه روزی شستشو و لایروبی انهار فرعی خیابان پیروزی به سمت کانال اصلی با حضور و نظارت مستقیم مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳ اجرا شد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 […]

با اقدام به شناسایی نقاط حساس و آبگیر انهار و خطوط انتقال آب های سطحی ، طرح شبانه روزی شستشو و لایروبی انهار فرعی خیابان پیروزی به سمت کانال اصلی با حضور و نظارت مستقیم مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳ اجرا شد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 تهران، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳،در حاشیه اجرای این طرح، از رهاسازي بطری ها و ظروف یکبار مصرف در انهار و کانال ها به عنوان عامل اصلي انسداد كانال ها یاد کرد و گفت: متاسفانه رها سازی ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف، عامل اصلي مسدود شدن منهول ها و کانال های انتقال آب های سطحی بوده و موجب آبگرفتگي خيابان ها در فصل بارندگي مي شود.

وی افزود: در خيابان هاي شهر سطل زباله بزرگ قرار داده شده و انتظار مي رود كه كسبه و شهروندان ضايعات را به داخل اين سطل ها قرار دهند و از رهاسازي آن در كانال ها و سطح خيابان ها خودداري كنند.

رحمان زاده در عین حال تصریح کرد: به منظور پیشگیری از آبگرفتگی معابر در مواقع بارندگی، طرح شستشو و لایروبی انهار فرعی خیابان پیروزی طی چند شبانه روز گذشته با بسیج نیروها و تجهیزات و ماشین آلات منطقه اجرا شده است تا ان شاءالله پس از بارندگی ها شاهد آبگرفتگی در سطح منطقه نباشیم.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد