× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام این خبر گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان طرح‌های فرهنگی با موضوع این ماه در سطح شهر از سوی سازمان زیباسازی و مناطق 22گانه شهر تهران به اکران درآمده است. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی و اموربین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران،برزین ضرغامی […]

برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام این خبر گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان طرح‌های فرهنگی با موضوع این ماه در سطح شهر از سوی سازمان زیباسازی و مناطق 22گانه شهر تهران به اکران درآمده است.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی و اموربین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران،برزین ضرغامی با بیان اینکه سازمان زیباسازی تلاش کرده است تا فضای شهر را برای آغاز این ماه مبارک مناسب کند، ادامه‌داد: بیش از150 سازه تبلیغاتی تجاری برای اکران طرح‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان اختصاص پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران علاوه بر این طرح‌های فرهنگی این ماه مبارک برروی 100 عرشه بیلبورد و 100 پرتابل از سوی سازمان زیباسازی اکران شده‌است.
دکتر ضرغامی با اشاره به اینکه مناطق 22گانه شهرداری تهران نیز موظف هستند طرح‌های فرهنگی را جداگانه در مناطق خود اکران کنند، افزود: 150پرتابل از سوی مناطق 22گانه شهرداری تهران به این کار اختصاص پیدا کرده‌است.

یکی دیگر از برنامه‌های سازمان زیباسازی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان پخش تیزرهای مناسبتی برروی تلویزیون‌های شهری است که به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تلویزیونهای شهری به این موضوع اختصاص پیدا کرده است.

ضرغامی به اقدامات سازمان زیباسازی درمورد بهبود فضای شهری در حوزه نور و روشنایی اشاره کرد و گفت: طراحی، ساخت و نصب المانهاى نوری با طرح های متناسب با ماه رمضان و ایام لیالی قدر، تکمیل نورآرایی محورهای ولیعصر(عج) ، شریعتی، آزادی – انقلاب- دماوند و روشنایی کلیه المان های نوری سطح شهر به مناسبت جشن رمضان و عید سعید فطر از جمله اقدامات سازمان زیباسازی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان است.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد