× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مدیر عامل بیمه سلامت ایران گفت: در پیشبرد نسخه نویسی الکترونیکی توجه به زیرساخت های اجتماعی و تغییر رفتار شرکای کاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است . به گزارش ثمره نیوز به نقل از آی هینا،طاهر موهبتی صبح روز گذشته در جلسه کارگروه سلامت استان کرمان که با حضور محمد جواد آذری‌ جهرمی وزیرارتباطات […]

مدیر عامل بیمه سلامت ایران گفت: در پیشبرد نسخه نویسی الکترونیکی توجه به زیرساخت های اجتماعی و تغییر رفتار شرکای کاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است .

به گزارش ثمره نیوز به نقل از آی هینا،طاهر موهبتی صبح روز گذشته در جلسه کارگروه سلامت استان کرمان که با حضور محمد جواد آذری‌ جهرمی وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات برگزارشد با اشاره به اینکه  رسیدگی به اسناد الکترونیک که دراستان اصفهان به نتیجه رسیده و در حال شروع عملیاتی در کشوراست؛  اظهار داشت: پایلوت اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی در استان کرمان به اتمام رسیده و وارد ۳۱ استان کشور شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 50 درصد هزینه‌های بیمه سلامت مربوط به هزینه‌های بستری بیمه‌شدگان است

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه نسخه‌نویسی الکترونیکی به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های بیمه سلامت است که سال گذشته در 31 استان و هر استان در یک شهر اجرا شده است بیان کرد: پوشش نسخه‌نویسی الکترونیکی در کرمان به بیش از 70 درصد رسیده و همکاران ما در کرمان تاکنون موفق شدند که 50 هزار نسخه را به صورت الکترونیکی به سرانجام برسانند.

وی با بیان اینکه در این راستا نیازمند ایجاد زیرساخت‌های فنی و اجتماعی هستیم گفت: زیرساخت‌های اجتماعی در این حوزه از اهمیت بیشتری برخوردار است و تغییر رفتار و استقبال شرکای کاری ما در این پروژه اهمیت ویژه‌ای دارد.

موهبتی با بیان اینکه در زمینه نسخه‌نویسی الکترونیکی مراجعان سرپایی را صد درصد پوشش می‌دهد گفت: ما در این زمینه 185 میلیون بار در سال صرفا هم در سرپایی مراجعه را داریم و طبیعی است که این حجم مراجعات کار ما را سخت می‌کند.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد