× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

صبح روز شنبه یازدهم آبان ماه98، با حضور مقامات پدافند غیرعامل کشور و همزمان با “هفته ملی پدافند غیرعامل”؛ صبحگاه عمومی و رزمایش پدافند غیرعامل در دبیرستان پسرانه ابن سینا واقع در ناحیه یک منطقه21 انجام خواهد شد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه21، “هفته ملی پدافند غیرعامل” فرصت مغتنمی […]

صبح روز شنبه یازدهم آبان ماه98، با حضور مقامات پدافند غیرعامل کشور و همزمان با “هفته ملی پدافند غیرعامل”؛ صبحگاه عمومی و رزمایش پدافند غیرعامل در دبیرستان پسرانه ابن سینا واقع در ناحیه یک منطقه21 انجام خواهد شد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه21، “هفته ملی پدافند غیرعامل” فرصت مغتنمی را ایجاد کرد تا منطقه21 افتخار میزبانی “صبحگاه عمومی و رزمایش پدافند غیرعامل” را با حضور مقامات پدافند غیرعامل کشور داشته باشد.

بنا بر این گزارش؛ “صبحگاه عمومی و رزمایش پدافند غیرعامل” از ساعت7الی9.30 دقیقه صبح روز شنبه مورخ یازدهم آبان ماه98 در دبیرستان ابن سینا واقع در خیابان قباد شمالی محله تهرانسر برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ ویژه برنامه های “هفته ملی پدافند غیرعامل” همه ساله از هشتم لغایت چهاردهم آبان ماه در سراسر کشور اجرا می شود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد