× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مسابقه نقاشی کودکان تهران با عنوان”شهری که من دوست دارم” با هدف آشنایی کودکان با محیط شهری، ایجاد ابتکار ،خلاقیت و نوآوری آنها در شمال تهران برگزار می شود. به گزارش ثمره نیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران ، مجتبی توسلی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با اعلام […]

مسابقه نقاشی کودکان تهران با عنوان”شهری که من دوست دارم” با هدف آشنایی کودکان با محیط شهری، ایجاد ابتکار ،خلاقیت و نوآوری آنها در شمال تهران برگزار می شود.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران ، مجتبی توسلی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت : مسابقه نقاشی کودکان تهران با عنوان “شهری که من دوست دارم” به کودکان این اجازه را می دهد تا رویاهای خود را برای شهری که دوست دارند به صورت خلاقانه به تصویر کشیده و این امر سبب رشد عواطف ، احساسات و توانایی های ذهنی کودکان ، سلامت روانی و شخصیتی در این گروه سنی می شود .

توسلی افزود : وظیفه مسئولین و مربیان کانون های کودک این است که با فضاسازی از طریق کتاب خوانی، قصه گویی و تورهای تهران گردی، زمینه بروز و ظهور توانایی های درونی کودکان را فراهم سازند و با ایجاد استقلال و هویت فردی در کودکان، ایشان را آماده شرکت در کاری شاد و مفرح نمایند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تصریح کرد : این برنامه توسط اداره آموزش های شهروندی این منطقه برگزار شده است و کودکان علاقمند در گروه های سنی 4 تا 14 سال می توانند نقاشی های خود را حداکثر تا تاریخ 7 شهریور ماه به کانون های کودک در سرای محلات منطقه یک ارسال نمایند و به نفرات برگزیده لوح تقدیر و جوایزی اهدا می شود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد