× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

شهردار منطقه یک تهران گفت:کارآمدی مدیریت شهری و ارتقاء رضایتمندی شهروندی با کار مضاعف و دوری از حاشیه سازی امکان پذیر است. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک،در جمع شورای مدیران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: همه مدیران شهری باید با […]

شهردار منطقه یک تهران گفت:کارآمدی مدیریت شهری و ارتقاء رضایتمندی شهروندی با کار مضاعف و دوری از حاشیه سازی امکان پذیر است.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک،در جمع شورای مدیران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: همه مدیران شهری باید با اتحاد و همدلی و با هدف خدمات رسانی به مردم ، با کار مضاعف رضایت شهروندان را ارتقاء دهند.

وی نگهداشت شهر را مهمترین دغدغه شهروندان دانست و گفت: با توجه به فصل بارش باید لایروبی مسیل ها ، انهار روباز و روبسته انجام و بدنه و کف انهار ، حفاظ ها و دریچه ها و… ساماندهی شود و حریم رودها از ایمنی لازم برخوردار باشد.

شهردار ورود فعالانه حوزه hse به بررسی وضعيت بهداشت، ایمنی و محیط زیست شهروندان را مورد تاکید قرارداد و گفت: کارشناسان این حوزه باید فعالانه در سطح منطقه پایش داشته باشند و استانداردهای ایمنی را در ایستگاه های حمل و نقل عمومی ، BRT، رود دره ها ، بوستان ها و… اجراکنند تا شهروندان با ایمنی و آرامش در شهر تردد نمایند.

وی شهرداران نواحی را به سیاست، تدبیر و پایش مستمر ناحیه و همراهی در کنار مردم دعوت کرد و افزود: شهرداران هر صبح را با ورزش در یکی از بوستان ها و در کنار مردم آغاز و ظهر را در مسجد محله به اقامه نماز با نمازگزاران بگذرانند تا با دغدغه ها و مشکلات شهری هر محله آشنا و با رفع آنها رضایت ساکنان محله را بدست آورند .

موسوی با تاکید بر سرعت بخشی به پروژه های بزرگ شهری گفت: با اتمام و بهره برداری از چمران باید همه تلاش ها به سمت آماده سازی خیابان 35 متری شهید افتخاری باشد تا برای پایان سال بتوانیم دسترسی اولیه آن را به بزرگراه امام علی (ع) برقرار کنیم.

شهردار منطقه یک پایش مستمر شهرداران نواحی برای رصد نام معابر را ضروری دانست و گفت: نام شهدا با روح همه مردم ایران پیوند خورده و ما هرچه داریم از برکت این عزیزان است و مدیران شهری باید به طور مستمر این تابلوها را رصد و هر گونه مشکل را برطرف کنند.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد