× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

نام شهدا واژه مقدسی است که همه ما، گروه های سیاسی و کشور تحت محور و لوای آن به انسجام ملی رسیده ایم و حفظ و صیانت از آن را وظیفه خود می دانیم . به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در بازدید […]

نام شهدا واژه مقدسی است که همه ما، گروه های سیاسی و کشور تحت محور و لوای آن به انسجام ملی رسیده ایم و حفظ و صیانت از آن را وظیفه خود می دانیم .

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در بازدید از شهرک شهید چمران در بین شورایاران این شهرک حاضر شد و افزود: شهدا در زمان حیاتشان منشا خیر و برکت و در زمان غیابشان نیزمحور وحدت ، همبستگی، ایثار و شهادت هستند.

وی افزود: موضوع تابلو شهدا با هدف فاصله انداختن بین نیروها و جریانات انقلاب و کشور بود که بحمد الله تدبیر شد.

موسوی تصریح کرد : منطقه یک هم دارای محله های برخوردار و هم محله هایی است که از زیرساخت های مناسب شهری نیز بهره مند نیستند و وجود بسیاری از شخصیتهای علمی ، فرهنگی و اجتماعی و سیاسی از جمله علما ، فضلا و ساکنان بومی در این منطقه از افراد متوسط، متدین و متشرع هستند که اصالت محلی را حفظ نموده اند و همچنین شهرک های شهید محلاتی و شهید چمران نیز از شهرک هایی هستند که خانواده های نیروهای مسلح و افراد متعهد و معتقد در آن زندگی می کنند و مامدیون همت، توانمندی ، تلاش و فعالیت های سخت افزاری وزارت دفاع هستیم .

وی با اشار به اینکه در دور جدید شورایاری ها شاهد شکوفایی و همکاری مشترک شورایاری ها با مدیریت شهری خواهیم بود گفت: شورایاران پل ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان هستند و ما در کنار مدیریت شهرک هستیم و با بضاعت موجود تلاش می کنیم تا خدمات بهتری به شهروندان شهرک ارایه شود.

موسوی از تشکیل کار گروهی متشکل از شهرسازی، امور شهری و عمرانی در شهرک شهید چمران خبر داد و گفت: با هدف بررسی مشکلات شهرک شهید چمران و ارتقاء رضایتمندی ساکنان این شهرک این کارگروه تشکیل می شود تا درخواست های ساکنان این شهرک در برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت با توجه به منابع در اختیار اجرا و شرایط شهرک بهتر شود.

گفتنی است در این بازدید از مسجد ، بوستان ، زمین چمن مصنوعی ، مجموعه پذیرایی ، باشگاه تیراندازی ، حوزه علمیه خواهران ،…. بازدید شد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد