× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

پیروز حناچی شهردار تهران گفت: همه ی همکارانم در حوزه های خدمات شهری،ترافیک،عمران و شهرداران مناطق و نواحی با آماده ‌باش کامل مدیریت میدانی کنترل آبگرفتگی ها و رفع موانع و اصلاحات هندسی را در دستور کار قرار دادند. به گزارش حوزه شهری گروه اجتماعی ثمره نیوز، صبح امروز پیروز حناچی شهردار تهران در خصوص […]

پیروز حناچی شهردار تهران گفت: همه ی همکارانم در حوزه های خدمات شهری،ترافیک،عمران و شهرداران مناطق و نواحی با آماده ‌باش کامل مدیریت میدانی کنترل آبگرفتگی ها و رفع موانع و اصلاحات هندسی را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش حوزه شهری گروه اجتماعی ثمره نیوز، صبح امروز پیروز حناچی شهردار تهران در خصوص بارندگی های روز های اخیر طی توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت:متوسط بارش روزانه با باران در چند روز اخیر ۲۰ میلیمتر در تهران ثبت شد.

وی گفت:نظر به گستردگی بارندگی ها، همه ی همکارانم در حوزه های خدمات شهری،ترافیک،عمران و شهرداران مناطق و نواحی با آماده ‌باش کامل مدیریت میدانی کنترل آبگرفتگی ها و رفع موانع و اصلاحات هندسی را در دستور کار قرار دادند.

شهردار تهران در ادامه اظهار داشت:این تلاش ها در ادامه چندین ماه فعالیت نیروهای عملیاتی برای لایروبی و رفع زوائد کانال های انتقال آب های سطحی بود.

پیروز حناچی در پایان در خصوص آبگرفتگی های اخیر معابر شهر تهران ضمن عذرخواهی بابت برخی مشکلات پیش آمده گفت:از شهروندان عزیز می خواهم تا با توجه جدی تر به رعایت نظافت مسیل ها و کانال های آب به ما یاری برسانند.

انتهای پیام/

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد