× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

شهرداری اسلامشهر در حالی سیزدهمین ماه از دوره جدید مدیریت شهری خود را سپری می کند که بر اساس اعلام رسمی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، در زمینه توسعه حمل و نقل عمومی بی رقیب بوده است.   به گزارش ثمره نیوز به نقل از مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر منتشر کرده است، شهرداری […]

شهرداری اسلامشهر در حالی سیزدهمین ماه از دوره جدید مدیریت شهری خود را سپری می کند که بر اساس اعلام رسمی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، در زمینه توسعه حمل و نقل عمومی بی رقیب بوده است.

 

به گزارش ثمره نیوز به نقل از مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر منتشر کرده است، شهرداری اسلامشهر همزمان با آغاز به کار دکتر حسین طلا به عنوان منتخب اعضای شورای پنجم این شهر، دور جدیدی از تلاش های شهرداری را برای کاهش کمبودهای این شهر نیم میلیونی در زمینه حمل و نقل عمومی آغاز کرد که نتیجه آن انتخاب شهرداری اسلامشهر به عنوان شهرداری برتر استان تهران در حوزه حمل و نقل عمومی است.

اطلاعات موجود و گزارش های رسمی منتشر شده نشان می دهد که تلاش های شهرداری که با حمایت های شورای شهر و در بسیاری موقعیت ها، حمایت های فرمانداری اسلامشهر همراه بوده، حالا به ثمر نشسته و شهرداری اسلامشهر را در رتبه نخست رده بندی شهرداری های درجه الف استان تهران در حوزه حمل و نقل عمومی نشانده است.

این تمام ماجرا نیست، چرا که اسلامشهر به موازات حمل و نقل عمومی و ریلی، در چند حوزه دیگر نیز بر اساس رتبه بندی های رسمی اعلام شده، یکی از رتبه های اول تا سوم استان را از آن خود کرده است.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد