× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مدیر امور آبفای نسیم شهر گفت:با استفاده از اعتبارات جاری و داخلی عملیات اصلاح شبکه های آبرسانی قدیمی و انشعابات فرسوده در بخشی از مناطق نسیم شهر انجام و به اتمام رسید .

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران، وحید مبین مدیر امور آبفای نسیم شهر با اعلام این خبر اظهار داشت : با عنایت به قدمت و فرسوده گی بخشی از خطوط و شبکه ها ی آبرسانی و از طرفی قطر پایین این خطوط و عدم تامین آب شرب با کمیّت لازم بدلیل ظرفیت پایین این شبکه ها ، علیهذا مطابق مطالعات صورت گرفته عملیات به روز رسانی و استاندارد سازی خطوط و شبکه آبرسانی در بخشی از مناطق این شهر انجام میشود .

وحید مبین با اشاره به مشخصات پروژه انجام شده در این خصوص خاطر نشان ساخت : عملیات اصلاح شبکه به طول ۶۰۰ متر در شهرک تاجیک و با انجام هزینه های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی با استفاده از لوله های پلی اتیلن سایز ۱۱۰ میلی متری از اوایل مرداد ماه امسال آغاز شد و مطابق برنامه زمانبندی شده اواخر همین ماه نیز به اتمام و بهره برداری رسید .

مهندس مبین یاد آور شد : اصلاح و بهسازی انشعابات فرسوده و قدیمی این خطوط نیز در دستور کار قرار دارد . و انتظار می رود مطابق روند فعلی اصلاح و بهسازی و به روز رسانی کل انشعابات تحت پوشش این خط حداکثر تا اواسط شهریور ماه جاری انجام گردد .

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد