× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 تهران از برگزاری سی و سومین نمایشگاه دست آوردهای علمی دانش آموزان نخبه و سمینار علوم و فنون از نهم تا دوازدهم اردیبهشت در دبیرستان علامه حلی خبر داد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 تهران ، محمد جواد رشیدی در این […]

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 تهران از برگزاری سی و سومین نمایشگاه دست آوردهای علمی دانش آموزان نخبه و سمینار علوم و فنون از نهم تا دوازدهم اردیبهشت در دبیرستان علامه حلی خبر داد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 تهران ، محمد جواد رشیدی در این باره گفت: دور اول، سي و سومين نمايشگاه دست آوردهاي علمي دانش آموزان نخبه و سمينار علوم و فنون دبيرستان علامه حلی متشكل از هشتاد غرفه از تاريخ نهم تا دوازدهم ارديبهشت 1398 به منظور معرفي دست آوردهاي نوين علمي 200 دانش آموز نخبه با هدف ايجاد انگيزش وارتقاي توانمندي و خلاقيت ديگر دانش آموزان بازديد كننده برگزار خواهد شد.

وی افزود: اين غرفه ها با محوريت علوم رياضي، فيزيك، شيمي، علوم آزمايشگاه، كامپيوتر، مكانيك، مكاترونيك، رباتيك، نجوم و اختر شناسي، زيست شناسي، پراتيك و علوم آناتومي، اجتماعي و بازيهاي رياضي و هيجان و ابزار هاي نوين ساخته در علوم مرتبط به دست توانمند نخبگان است كه هرساله با استقبال بي نظير علاقمندان واقع مي شود.

بر اساس این گزارش دبیرستان علامه حلی در خیابان شیخ هادی – کوچه شهید زمانپور –پلاک 14 واقع شده و علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه در روزهای نهم تا دوازدهم اردیبهشت از ساعت 9 صبح الی 15 مراجعه کنند.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد