true
true
true
روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) در پانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و ارتباطات ایران در بخش “ارتباطات و تکریم ارباب رجوع” به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) تهران، پانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و ارتباطات ایران که با حضور بیش […]
true
روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) در پانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و ارتباطات ایران در بخش “ارتباطات و تکریم ارباب رجوع” به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شد.
به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) تهران، پانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و ارتباطات ایران که با حضور بیش از 50 سازمان، نهاد و ارگان کشور 13 و 14 آبان ماه 98 در حوزه های مختلف ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد و با توجه به مولفه های خدمات رسانی صادقانه به شهروندان و رضایتمندی حداکثری از نحوه خدمات رسانی در قالب طرح مباشر و افتتاح پروژه های زیربنایی سازمان بهشت زهرا(س) در بخش ” تکریم ارباب رجوع” به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شد.
خانم دکتر” سوتلا نا استاوریوا” رییس انجمن بین المللی روابط عمومی در این مراسم با اشاره به نقش اثربخش روابط عمومی ها درمحیط های پر چالش رسانه ای گفت: سرعت انتشار اطلاعات هرگز تابه این حد نبوده و محدودیت های اطلاع رسانی از میان برداشته شده است.
رییس انجمن بین المللی روابط عمومی افزود: درشرایط جدید وظایف روابط عمومی نیز دچار تغییر شده است به همین دلیل انجمن بین المللی روابط عمومی باز تعریف جدیدی را از حرفه ی روابط عمومی ارائه کرده است و در این راستا مسئولیت های بیشتری متوجه دست اندرکاران این حرفه ای کرده است.
وی اضافه کرد: درتعریف جدید “روابط عمومی حرفه ای با انتقال اطلاعات توام با اعتماد تمرکز دارد که در این تعریف اصل اعتماد وجه تمایز روابط عمومی جدید نسبت به قدیم به شمار می رود.”
هوشمند سفیدی دبیرکل پانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن کشور درمعرض جنگ رسانه ای، به کارکرد حداقلی اطلاع رسانی شفاف، صریح و صادقانه و پاسخگویی اقناعی و داشتن گوش شنوا برای روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: امروزه جنگ رسانه ای واقعیتی انکار ناپدیر است که در میدان افکار عمومی تحقق می یابد و در این میدان گرچه رسانه ها مطرح ترین عنصر ظاهری هستند، اما روابط عمومی ها به خاطر تولید محتوا ،ارتباط آفرینی و تقویت آن ، تعامل با رسانه ها و افکار عمومی از قدرت هوشمند و نرم برخودار بوده و در پدافند غیر عامل بازیگری توانمند به شمار می آیند.
دبیرکل پانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی نقش روابط عمومی ها را در جنگ رسانه ای از طریق حفظ ارتباط با مردم و تقویت سرمایه ی اجتماعی مهم دانست وتصریح کرد: نباید کج سلیقگی ها ی بودجه ای، افسران ارتباطی نظام سیاسی کشور را در وضعیت آسیب پذیری قراردهد، زیر اهمانقدر که سرمایه گذاری برای ارتقای قدرت بازدارندگی نظامی تجویز می شود، باید بیش از آن برای تقویت قدرت ارتباطی و رسانه ای سرمایه گذاری کرد.
true
true
true
شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید
- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد
true