× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

به گزارش ثمره نیوز به نقل از مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر،اسلامشهر با همین فرمان که برود حتما در یکی دو سال بعد دیگر ظرفیت مناسبی برای خودروهای شخصی نخواهد داشت. اگرچه نجات از این دغدغه نیازمند تلاش های فراگیر و توسعه حمل و نقل عمومی است اما بهبود وضعیت راه ها و ایجاد شریان های […]

به گزارش ثمره نیوز به نقل از مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر،اسلامشهر با همین فرمان که برود حتما در یکی دو سال بعد دیگر ظرفیت مناسبی برای خودروهای شخصی نخواهد داشت. اگرچه نجات از این دغدغه نیازمند تلاش های فراگیر و توسعه حمل و نقل عمومی است اما بهبود وضعیت راه ها و ایجاد شریان های حیاتی هم یک راه برون رفت و نجات بخش است.

شاید بیش از ۸ سال است که حرف و سخن درباره کنارگذر شمالی اسلامشهر یا همان ۲۴متری معروف مطرح شده و در همان مقطع همزمان با دوره سوم شورا کارهای خوبی هم انجام شد اما به تدریج به دلایلی از دستور اصلی کار خارج و اجرای آن به تعویق افتاد.

از یکسال پیش تا کنون این پروژه و چند پروژه معطل مانده دیگر به صدر فهرست اولویت های عمرانی بازگشته اند و در همین مدت با حمایت و مصوبات قاطع شورای شهر و تلاش های حوزه املاک شهرداری، موضوع با سرعت پیش رفته و تنها چندپلاک ثبتی دیگر تا تملک کامل مسیر باقی مانده است به گونه ای که برخی رسانه ها معتقدند در یک سال اخیر به اندازه هفت سال در این پروژه تملک صورت گرفته است.

در ادامه اجرا شدن این پروژه، عملیات تخریب و آزاد سازی ساختمان آب و فاضلاب انتهای خیابان مبعث که در طرح خیابان ۲۴ متری کنار گذر راه آهن ( کمربند شمالی ) حضور داشت، انجام شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری اسلامشهر،این مجموعه بزرگ موسوم به چهار دیواری اداره آب و فاضلاب که به همت شهرداری و حمایت قاطع شورا مدتی قبل تملک شده بود، با مساحت تقریبی ۱۲۰۰مترمربع تخریب و به طرح این معبر جدید افزوده شد.

به گفته مدیران ارشد شهرداری اسلامشهر، هنوز چند پلاک ثبتی تا تملک قطعی کل املاک واقع در مسیر این طرح باقی مانده است که تلاشها برای تسریع در جلب رضایت مالکان آنها ادامه دارد.

از سویی، پیمانکار این پروژه آماده به کار است و تجهیزات و امکانات مورد نیاز هم برای کار فراهم شده است.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد