true
true
true
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت:یکی از وظایف اصلی و ذاتی روابط عمومی ارتباط مؤثر با رسانههاست که متأسفانه در ایران کمتر به آن پرداخته میشود.
true
به گزارش ثمره نیوز،علی اصغر آهنگری، مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر اسلامشهر، اظهار داشت:روابط عمومی هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند میدهد، افزود، تقریباً هر اداره یا سازمانی که با افکار عمومی سروکار دارد و نیازمند ارائهیِ تصویرِ روشنی از خود به دیگران است، گونهای از روابط عمومی را به خدمت میگیرد.
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر اسلامشهر تصریح کرد:یکی از وظایف اصلی و ذاتی روابط عمومی ارتباط مؤثر با رسانههاست که متأسفانه در ایران کمتر به آن پرداخته میشود. در حالی که تأثیر زیادی در شناخت برند و نام سازمان یا شرکت دارد. روابط عمومی میتواند اطلاعات جالبی را در رسانههای خبری ایجاد و قرار دهد تا توجّه عموم را به یک فرد یا اشخاص، سازمان، محصولات، و یا خدمات ارائه شدهی مجموعه خود جلب کند.
وی گفت:این روابط عمومی است که باید همه چیز را خوب ببیند و همه چیز را زیبا نشان دهد، زیرا روابط عمومی آئینه زیباییهاست، یک اطاق شیشهای است که از هر طرف و زاویهای به آن بنگرید همه چیز زیبا دیده میشود.
آهنگری در ادامه افزود:روابط عمومیهای موجود، سازمانها و یا ادارات را از نظر کیفیت کار، أعم از یاری رساندن به مدیریت سازمان مربوطه در تحقق اهداف عالیهی درون و برون سازمانی، اعتقاد به شفافیت امور و پاسخگویی، رعایت حقوق شهروندان، صداقت، مسئولیت پذیری، شناخت تکالیف و مسئولیتهای حکومتی، حق نظارت مردم بر کارها و حق مردم در نقد و ارزیابی برنامهها و عملکردهای سازمان و داشتن راهبردها و برنامههای معیّن، بویژه در ارائه برنامه به مجموعه مدیریتهای شهری نقش بسزایی دارند.
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر اسلامشهر اظهار کرد:روابط عمومیها مغز متفکر، موتور محرکه و شریان حیاتی و دائمی سازمانها یا کسب و کارها بوده و اهداف و چگونگی ارائه برنامهها را ترسیم میکنند، و یکی از مهمترین وظایفشان اطلاع رسانی و انتشار صحیح و بموقع اخبار و گزارش عملکرد مجموعهی خود به افکار عمومی میباشند.
true
true
true
true