× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

طرح “پاتوق گفتگو در شهر” به همت اداره کل سلامت و با همکاری اعضای کانون ها و خانه های سلامت منطقه21 در بوستان های شاخص سطح ورودی غربی پایتخت با شعار “مرداد؛ ماه گفتگو، بیا حرف بزنیم” از ششم لغایت پانزدهم مرداد ماه سالجاری اجرایی می شود. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط […]

طرح “پاتوق گفتگو در شهر” به همت اداره کل سلامت و با همکاری اعضای کانون ها و خانه های سلامت منطقه21 در بوستان های شاخص سطح ورودی غربی پایتخت با شعار “مرداد؛ ماه گفتگو، بیا حرف بزنیم” از ششم لغایت پانزدهم مرداد ماه سالجاری اجرایی می شود.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21 تهران، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه از اجرای برنامه “گفتگو در شهر” در بوستان های شاخص سطح این منطقه خبر داد و گفت: این برنامه با شعار “مرداد؛ ماه گفتگو، بیا حرف بزنیم”؛ از ششم لغایت پانزدهم مرداد ماه98 در بوستان های دژبان، ابن سینا، شهدای گمنام، استقلال و وصال اجرایی شده تا امکان تعامل میان شهروندان در فضایی مناسب فراهم شود.

وی در ادامه افزود: طرح “پاتوق گفتگو در شهر” در راستای ارتقای سطح سلامت در جامعه، در بوستان های شاخص ذکر شده برای گفتگوی شهروندان ایجاد شده تا بتوانند به بحث و تبادل نظر با یکدیگر پرداخته و تجارب خود را به اشتراک بگذارند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 همچنین یادآور شد: هدف از راه اندازی “پاتوق گفتگو در شهر”، جلب مشارکت مردمی و افزایش سرمایه اجتماعی از طریق توسعه فضاهای گفتگوی عمومی در قالب کتابخانه انسانی با مدیریت شهروندان فعال و با تجربه، سازمان های مردم نهاد و افراد متخصص است.

معینی کربکندی با اشاره به اینکه با اجرای طرح فوق، روزانه یکی از موضوعات سلامت-محور مورد بحث قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: برنامه های “پاتوق گفتگو در شهر”؛ با محوریت تغذیه، سلامت روان، اشتراک تجربیات افراد دارای معلولیت، فرزندپروری، اشتراک تجارب سالمندی، فضای مجازی و … برگزار می شود.

گفتنی است؛ طرح “گفتگو در شهر” در قالب برنامه های شادستان98 در بوستان های شاخص منطقه21 هر شب از ساعت 19 الی 21 پذیرای شهروندان است.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد