× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

رحمانی شهردار منطقه21 همزمان با 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، در دیداری صمیمی با شنوا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق9و21 که از آزادگان سرفراز کشورمان است، گفتگو کرد. به گزارش ثمره نیوز روابط عمومی شهرداری منطقه21 تهران، رحمانی شهردار این منطقه در ابتدای این نشست صمیمی ضمن تبریک فرارسیدن […]

رحمانی شهردار منطقه21 همزمان با 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، در دیداری صمیمی با شنوا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق9و21 که از آزادگان سرفراز کشورمان است، گفتگو کرد.
به گزارش ثمره نیوز روابط عمومی شهرداری منطقه21 تهران، رحمانی شهردار این منطقه در ابتدای این نشست صمیمی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: سال 1369 سال پر تلاطمی برای مردم ایران بود، در گرماگرم تابستان، روز 26 مرداد سال 1369 جمهوری اسلامی ایران با سربلندی توانست رزمندگانی را که مجاهدانه از دین و شرف و خاک کشور دفاع کرده و در دست دشمن اسیر شده بودند، به وطن بازگرداند.
وی در ادامه افزود: مساله اسارت طولاني آزادگان گرانقدر به نوبه خود امتحان ديگري بود كه ملت ما با موفقيت آن را به انجام رسانده و اسراي ما از خود آزادمردي نشان دادند و سرانجام با موفقيت و سرافرازي به وطن بازگشتند.
میرودود سیدشنوا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق9و21 در ادامه این دیدار صمیمی ضمن تشکر از حضور شهردار و مدیران شهری منطقه21 همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن یادآور شد: آزادگان در دوران اسارت، شرايط سختي را گذراندند، اما در عين حال با حفظ دين و اعتقادات و دلبستگي خود به اسلام، امام و انقلاب موجب افتخار و آبرومندي ملت خود در برابر دشمن شدند.
بنا بر این گزارش،میر ودود سیدشنوا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق9و21″ از آزادگان سرافراز ایران اسلامی است که حدود هشت سال در زندان های رژیم بعث عراق زندانی بود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد