× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

شهردار تهران گفت: قانونی تحت عنوان ساماندهی تهران و انتقال پایتخت داریم که بر این اساس شورایی تشکیل شده تا آن را مطالعه و آسیب شناسی کند و تمرکز زدایی از مهم‌ترین دغدغه های تهران است.     به گزارش ثمره نیوز به نقل از اقتصاد جامعه،پیروز حناچی شهردار تهران صبح امروز در جریان افتتاح،کلنگ زنی و بازدید […]

شهردار تهران گفت: قانونی تحت عنوان ساماندهی تهران و انتقال پایتخت داریم که بر این اساس شورایی تشکیل شده تا آن را مطالعه و آسیب شناسی کند و تمرکز زدایی از مهم‌ترین دغدغه های تهران است.

 

 

به گزارش ثمره نیوز به نقل از اقتصاد جامعه،پیروز حناچی شهردار تهران صبح امروز در جریان افتتاح،کلنگ زنی و بازدید از پروژه های مشارکتی منطقه ۲۱ در جمع خبرنگاران در خصوص مطرح شدن دوباره موضوع انتقال پایتخت گفت: قانونی تحت عنوان ساماندهی تهران و انتقال پایتخت داریم که بر این اساس شورایی تشکیل شده تا آن را مطالعه و آسیب شناسی کند.

حناچی تصریح کرد: معاون اول رئیس جمهور دومین جلسه را برای این موضوع تشکیل داد که از مهمترین دغدغه‌ها برای تهران تمرکز زدایی است و مسائل مربوط به آن در حال مطالعه است.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر پرداخت سهم هزینه های پایتخت توسط دولت افزود:‌ کمک‌های دولت همیشه نقدی نیست و باید کاری کنیم تا در موضوعاتی که جنبه حاکمیتی دارند، دولت حضور یابد که البته در مواردی مانند آلودگی و حمل و نقل که جنبه حاکمیتی دارد از کمک‌های دولت بهره لازم را نمی‌بریم.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های مشارکتی منطقه ۲۱ گفت: کاری که امروز انجام شد بخشی از مشارکت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی بود که در کشور فعالیت می‌کنند و همکارانم در منطقه ۲۱ به درستی پا پیش گذاشتند و از ظرفیت این بنگاه‌ها استفاده کردند.

شهردار تهران با اشاره به عملیات اجرایی تقاطع غیرهم سطح لشکری و کرمان خودرو که به نام دو گاز نام گذاری شده است، اظهار کرد: این پروژه در نیمه شعبان افتتاح می‌شود.

وی در خصوص پروژه‌های فضای سبز که با مشارکت کارخانه‌های منطقه انجام شده است،گفت: روش مشارکتی در این پروژه‌ها به این شکل بوده که زمین را شهرداری داده و وظیفه درختکاری و آبیاری را کارخانه‌ها به عهده گرفته‌اند.

حناچی در خصوص پروژه بازار قطعات خودرو هم اظهار کرد: پروژه‌های سرمایه گذاری باید یک دوره طولانی را طی کنند تا به مرحله رشد برسند؛ چنانچه بازار تهران پس از گذشت ۷۰ سال به این جاذبه رسیده است.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد