× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی روند خدمات‌رسانی به زائران حسینی در محل های مورد نظر جهت اسکان توسط پرسنل شریف سازمان بهشت زهرا(س) به صورت شبانه روزی در جریان است.  به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) تهران،خدمات به زائرین اربعین به صورت داوطلبانه توسط خادمین الحسین(ع) شهرداری تهران […]

در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی روند خدمات‌رسانی به زائران حسینی در محل های مورد نظر جهت اسکان توسط پرسنل شریف سازمان بهشت زهرا(س) به صورت شبانه روزی در جریان است.

 به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) تهران،خدمات به زائرین اربعین به صورت داوطلبانه توسط خادمین الحسین(ع) شهرداری تهران با حضور در شهر نجف اشرف موکب های جنت الزهرا(س) را برای اسکان زائرین اربعین حسینی(ع) برپا کردند و به صورت شبانه روزی چادر هایی برای اسکانی با ظرفیت 10000نفر برپا شده است و گزارش ها از شهر نجف از استقبال زائرین از این خدمات حکایت دارد.

خدمات رسانی خادمین الحسین سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری تهران با آماده سازی موکب ها به صورت شبانه روزی در دو شهر کربلا و نجف اشرف و خدمات رسانی فنی به ویژه در حوزه های بهداشتی در مواکب و ستاد اسکان شهرداری تهران در جریان بوده و کار اسکان خادمین و زائرین اربعین الحسینی(ع) ادامه دارد.

گزارش ها از استقبال گسترده زائران در نجف اشرف و کربلا از مواکب جنت الزهرا(س) سازمان بهشت زهرا(س) حکایت دارد.

در حال حاضر بیش از 110 نفر از پرسنل شریف سازمان بهشت زهرا(س) در قالب دو اکیپ خادم الحسین(ع) در شهر کربلا و نجف اشرف کار کمیته اسکان ستاد اربعین شهرداری تهران را بر عهده دارند.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد