× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

به گزارش خبرنگار ثمره نیوز،با هماهنگی اداره آموزش پرورش و اداره بنیاد شهید منطقه 5 تهران ،کاروان 42 نفری متشکل از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و جمعی از فرهنگیان این منطقه،در تاریخ  پنجم خرداد ماه به مدت 4 روز عازم کشور سوریه برای زیارت حرم عقیله بنی هاشم(س) و حضرت رقیه (س) شدند. […]

به گزارش خبرنگار ثمره نیوز،با هماهنگی اداره آموزش پرورش و اداره بنیاد شهید منطقه 5 تهران ،کاروان 42 نفری متشکل از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و جمعی از فرهنگیان این منطقه،در تاریخ  پنجم خرداد ماه به مدت 4 روز عازم کشور سوریه برای زیارت حرم عقیله بنی هاشم(س) و حضرت رقیه (س) شدند.

در این کاروان زیارتی خانواده شهدایی همچون شهید صدرزاده،شهید انصاری،شهید چگینی،شهید فنایی و شهید مدواری حضور داشتند که به زیارت حرم حضرت زینب (س) در شهر دمشق مشرف شدند.

خانواده معظم شهدای مدافع حرم در مدت حضور خود در دمشق با حضور درمراسم شب های قدر در جوار حرم حضرت زینب(س) و همچنین حرم حضرت رقیه (س) در آن فضای معنوی ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) را به عزاداری پرداختند و در پایان نهم خرداد این کاروان به سلامت به کشور باز گشتند.

شایان ذکر است،هزینه این سفر از بودجه دولتی استفاده نشده و همه هزینه از قبیل بلیط رفت و برگشت و هزینه های اقامت و هتل توسط خیر خادم الشهدا پرداخت شده است.

پایان خبر/

خبرنگار اعزامی:مهدی محمدی

 

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد