× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مدير عامل شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) با اشاره به حفاري بيش از 1870 متر تونل در توسعه جنوبي خط 6 متروي تهران در دوره جديد مديريت شهري،گفت: اين حفاري با استفاده از دستگاه TBM و به روش مكانيزه انجام شده است. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومي و […]

مدير عامل شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) با اشاره به حفاري بيش از 1870 متر تونل در توسعه جنوبي خط 6 متروي تهران در دوره جديد مديريت شهري،گفت: اين حفاري با استفاده از دستگاه TBM و به روش مكانيزه انجام شده است.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومي و بين الملل شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو)،علي امام با بيان اينكه توسعه جنوبی خط 6 مترو به طول 6 كیلومتر از دولت آباد تا شهر ری و به طور دقیق ضلع شرقی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) در دستوركار ما در خط 6 قرار دارد، بيان داشت:طي 23 ماه گذشته؛ بيش از 1870 متر تونل در اين بخش حفاري شده است كه در صورت تامين منابع مالي؛ توانايي لازم از نظر نيروي انساني، تجهيزات و مصالح وجود دارد كه تا بهار سال آينده نيز بيش از سه هزار متر تونل را نيز حفاري كنيم.
وي با اشاره به اينكه اين بخش شامل چهار ايستگاه مي شود ، گفت: اين ايستگاه ها از نظر ساختماني و فيزيكي بيش از 40 درصد پيشرفت دارد.
مدير عامل شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) بيان داشت: در صورت تزريق نقدي، مي توان سرعت حفاري را نيز افزايش داد.
وي با اشاره به اينكه اين ميزان از حفاري صورت گرفته در بخش جنوبي خط 6 مترو به روش مكانيزه و با دستگاه TBM بوده است، افزود: استفاده از اين دستگاه در حفاري منجر به كم شدن هزینه ساخت نسبت به روش هاي قديمي شده است.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد