× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

شهردار تهران گفت: حضور نیروهای شهرداری تهران در مراسم اربعین داوطلبانه است و نیروها حق ماموریت دریافت نمی کنند. به گزارش ثمره نیوز به نقل از شهرنوشت، پیروز حناچی شهردار تهران، در حاشیه مراسم اعزام كاروان ۱۴۰۰ نفري خادم الحسين (ع) شهرداري تهران گفت: مطابق سنت هر ساله همکاران ما به صورت داوطلبانه و با اعلام […]

شهردار تهران گفت: حضور نیروهای شهرداری تهران در مراسم اربعین داوطلبانه است و نیروها حق ماموریت دریافت نمی کنند.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از شهرنوشت، پیروز حناچی شهردار تهران، در حاشیه مراسم اعزام كاروان ۱۴۰۰ نفري خادم الحسين (ع) شهرداري تهران گفت: مطابق سنت هر ساله همکاران ما به صورت داوطلبانه و با اعلام آمادگی به این سفر اعزام می شوند تا در این مراسم عظیم به زائران خدمت رسانی کنند. در این کاروان نیروهای بسیاری از بخش های شهرداری همچون آتش نشانی حضور دارند. با فراخوانی که داده شد در نهایت 1400 نیروی خادم الحسین (ع) اعزام می شوند تا به شکل گمنام و بدون آرم به خدمات خود در طول مراسم اربعین ادامه بدهند.

وی افزود: خیل عظیم عاشقان حسینی که اعزام می شوند وظیفه دارند همان اقداماتی که برای مردم تهران انجام می دهند را در طول مسیر و در شهرهای کربلا و نجف و نقاط مرزی برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) انجام دهند. این کار داوطلبانه و با کمترین هزینه انجام می شود.

حناچی در پاسخ به این سوال که به جز افراد تجهیزات هم از سوی شهرداری به مراسم اربعین ارسال می شود، گفت: به هر صورت ماشین آلاتی که برای خدمات رسانی توسط این افراد لازم است مانند خودروهای آتش نشانی اعزام خواهند شد و پس از اتمام مراسم به تهران بازخواهند گشت.

شهردار تهران در باره اینکه آیا این فعالیت جزو خدمت کارکنان به شهرداری محسوب می شود، عنوان کرد: این جزء خدمت داوطلبانه کارکنان است و مابه ازای این کار حق ماموریت دریافت نمی کنند

وی در پاسخ به این سوال که این گروه تا چه زمانی در کربلا خواهد ماند، گفت: طبعا از عصر روز اربعین که موکب ها جمع می شوند کاروان شهرداری هم به تدریج باز می گردد. ظرفیت ما محدود است و پیش بینی ما افزایش جمعیت و همزمان با آن افزایش خدمات رسانی تا روز اربعین است. اما موکب ها از عصر اربعین جمع می شوند و همکاران ما هم بعد از اربعین بر می گردند.

وی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره طرح نیروی انتظامی برای محدوده طرح ترافیک تصریح کرد: این طرح در حال کارشناسی است.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد