true
true
true
شرکت پرداخت الکترونیک سداد در پنجمین سالگردتأسیس رویداد همفکر، حامی این دورهمی بود.همفکر رویدادی است که در راستای بهرهبرداری از فضای شکلگرفته بین اهالی و علاقمندان اکو سیستم استارت آپی و کسبوکاری کشور دست به فعالیت های تازه میزند. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد،این شرکت […]
true
شرکت پرداخت الکترونیک سداد در پنجمین سالگردتأسیس رویداد همفکر، حامی این دورهمی بود.همفکر رویدادی است که در راستای بهرهبرداری از فضای شکلگرفته بین اهالی و علاقمندان اکو سیستم استارت آپی و کسبوکاری کشور دست به فعالیت های تازه میزند.
به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد،این شرکت در پنجمین سالگرد تأسیس هم فکر، ضمن حضور در میان جوانان حاضر در این رویداد و ارائه مشاوره در حوزه پرداخت، سازهای جذاب جهت پیش بینی روند نوآوری درصنایع ایران طراحی و در دسترس شرکت کنندگان قرارداد.
سداد در این رویداد باطراحی یک سازه بازی گونه،توانست با بهره برداری از ظرفیت ۵۰۰ نفری حاضرین ، بیش از ۳۰۰ رأی پیرامون پیش بینی روند نوآوری درصنایع ایران اخذ کند.
مخاطبان در مواجهه با این سازه از یک سو با یک مجموعه دهگانه از مهمترین و پراقبالترین حوزههای کسبوکار(شامل: حملونقل، آموزش، گردشگری، بازی و سرگرمی و غیره) روبرو میشدند و از سوی دیگر با یک مجموعه دهگانه از مهمترین گونههای نوآوری ممکن، شامل: نوآوری در فرآیند، نوآوری در شیوه و سطح درگیر کردن مشتریان با کسبوکار، نوآوری در الگوی درآمد و هزینه و … مواجه بودند. برای مخاطبان این امکان فراهم شده بود که با انتخاب گویهای رنگی که معرف انواع نوآوری بود، رأی و نظر خود را درمورد هریک از حوزههای کسب و کار اعلام کنند.
گفتنی است، جمع بندی نتایج نشان داد که از بین 326 رأی اعلام شده، «نوآوری درسطح و شیوه درگیر کردن مشتریان با کسبوکار با 47 رأی»، «نوآوری در فرآیند با 39 رأی»، «نوآوری در ارائه محصولات جدید و مکمل با 38 رأی» و «نوآوری و بهبود در عملکرد محصولات با 35 رأی» بیشترین رأیدهنده را به خود جلب کردند.
نتایج به دست آمده حاکی از آن است که رأی دهندگان مستعدترین حوزههای کسبوکاری در ایران را حوزه گردشگری (با 55 رأی)، آموزش (با 45 رأی)، فنآوری مالی (با 42 رأی) و بازی و سرگرمی با (37 رأی) میدانند.
همچنین باید افزود:رأیدهندگان معتقد بودند که مهمترین نوآوری مورد نیاز و مورد توجه در حوزه گردشگری «نوآوری در فرآیند» است،این نیاز در حوزه آموزش، «نوآوری درسطح و شیوه درگیرکردن مشتریان با محصولات و خدمات کسبوکار» تشخیص داده شد و در حوزه فنآوری مالی، «نوآوری و بهبود در عملکرد محصولات»موردتوجه قرار گرفت.رأیدهندگان «نوآوری در ارائه محصولات جدید و مکمل» را نیز درحوزه بازی و سرگرمی مهمترین عنصر تشخیص دادند.
لازم به ذکر است که همفکر رویدادی هفتگی است و فرصتی برای کارآفرینان،برنامه نویسان،طراحان و سرمایهگذاران فراهم میکند تا به شبکهسازی،تبادلنظر و یادگیری از یکدیگر بپردازند. پنجمین سالگرد تأسیس رویداد همفکر، روز چهارشنبه مورخ 15 اسفندماه سال جاری در تهران، کارخانه نوآوری همآوا واقع در میدان آزادی برگزار شد.
true
true
true
شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید
- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد
true