× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

با هدف حمایت از شرکت های نوپا و استعداد های جوان در حوزه فناوری اطلاعات، شهرداری منطقه 9 در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ با برپایی غرفه ای میزبان شهروندان خواهد بود. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9، با توجه به وجود دو مرکز رشد و […]

با هدف حمایت از شرکت های نوپا و استعداد های جوان در حوزه فناوری اطلاعات، شهرداری منطقه 9 در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ با برپایی غرفه ای میزبان شهروندان خواهد بود.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9، با توجه به وجود دو مرکز رشد و کارآفرینی و توسعه کسب و کار های شهری و فناوری های هوشمند شهری در منطقه 9 و با هدف حمایت از شرکت های استارت آپ و نوآور، شهرداری منطقه 9 اقدام به برپایی غرفه ای مرتبط با هوشمند سازی شهر تهران در نمایشگاه الکامپ کرد.

شایان ذکر است نمایشگاه الکامپ در حوزه‌ های رایانه، الکترونیک، فناوری اطلاعات، ماشین‌های اداری، سیستم‌های مخابراتی، هوشمند‌سازی، دولت الکترونیک، استارت آپ‌ها و موبایل از 27 لغایت 30 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و شهرداری منطقه 9 در غرفه18/18 در سالن 12 و 13 میزبان شهروندان خواهد بود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد