× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در دومین و بزرگ ترین رویداد سالیانه بانک ملی با عنوان «ملی شو» که عصر روز یکشنبه، پنجم اسفندماه، با حضور وزیر اقتصاد و داراریی، نائب رییس مجلس، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این بانک و جمعی از خبرنگاران افتتاح شد، با سه دستاورد مهم خود در حوزه پرداخت، حضور یافت. […]

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در دومین و بزرگ ترین رویداد سالیانه بانک ملی با عنوان «ملی شو» که عصر روز یکشنبه، پنجم اسفندماه، با حضور وزیر اقتصاد و داراریی، نائب رییس مجلس، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این بانک و جمعی از خبرنگاران افتتاح شد، با سه دستاورد مهم خود در حوزه پرداخت، حضور یافت.

 

 

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، این دستاوردها بر پایه ارائه خدمات نوین در حوزه «بانکداری دیجیتال» باهدف مشتری مداری و با استفاده از فناوری‌های روز دنیا طراحی و ارائه می‌شوند که امسال نیز در کنار دیگر دستاوردها و محصولات نوآورانه بانک ملی، پرداخت الکترونیک سداد نیز دستاوردهای مهم خود را برای بازدیدکنندگان، معرفی و عرضه کرد.

 

گفتنی است، اپلیکیشن های ایوا، پالس و طرح اکتان سه دستاورد و خدمت مهم پرداخت الکترونیک سداد در راستای ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک در حوزه پرداخت هستند که در این رویداد، معرفی و رونمایی می‌شوند.

 

راهکار ویژه پرداخت الکترونیکی در جهت ارائه خدمات پرداخت و مدیریت مالی ویژه جایگاه‌های سوخت (طرح اکتان) به‌عنوان جدیدترین خدمت شرکت پرداخت الکترونیک سداد تلاش کرده است تا ابزارهای لازم برای مدیریت پرداخت و عرضه سوخت در هر جایگاه، سکو و نازل به ساده‌ترین شکل و به دور از پیچیدگی در اختیار جایگاه‌داران قرار بگیرد.

 

شایان‌ذکر است برگزاری این رویداد که از پنجم اسفند ماه در ساختمان مرکزی بانک ملی واقع در خیابان فردوسی آغاز شد تا عصر امروز مورخ 8 بهمن ماه ادامه دارد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد