× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مدير روابط عمومي و بين الملل شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو)،گفت: برخي از دستاوردهاي مديريت شهري پايتخت در توسعه خطوط حمل و نقل ريلي (مترو) و بومي سازي آن از سوي شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) از 18 مهرماه به مدت 4 روز در هفدهمين نمايشگاه حمل و نقل […]

مدير روابط عمومي و بين الملل شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو)،گفت: برخي از دستاوردهاي مديريت شهري پايتخت در توسعه خطوط حمل و نقل ريلي (مترو) و بومي سازي آن از سوي شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) از 18 مهرماه به مدت 4 روز در هفدهمين نمايشگاه حمل و نقل عمومي و خدمات شهري به نمايش در مي آيد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از  روابط عمومی و بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، مهدي خداپرست مدير روابط عمومي و بين الملل شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو)،گفت: اين شركت در هفدهمين نمایشگاه حمل و نقل عمومي و خدمات شهري در زمينه مترو و قطارهاي شهري كه با حضور شركت هاي داخلي و خارجي ، كه از روز پنج شنبه هفته جاري تا يكشنبه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران (واقع در بزرگراه چمران) برگزار می شود، حضور فعال دارد.

وي ادامه داد: در اين غرفه دستاوردها و تجارب ساخت بيش از 224 كيلومتر تونل مترو با 122 ايستگاه در معرض ديد شهروندان و بازديد كنندگان قرار مي گيرد.
مدير روابط عمومي وامور بين الملل شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو)،افزود: در غرفه شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو)،كارگاه هاي آموزشي با عناوين مختلف از جمله روش هاي روسازي مترو، واگن قطار، جايگاه مترو تهران در دنيا، مجتمع هاي ايستگاهي، روش ساخت تونل و ايستگاه ها و همچنين سيستم سيگنالينگ با حضور متخصصان در هر روز برگزار مي شود.

وي گفت: در اين غرفه علاوه بر بخش رسانه ها كه شامل مطالب منتشر شده در خصوص متروي تهران از قبل تا بعد از پيروزي انقلاب است، گالري عكس از فعاليت كارگران و تلاشگران در زير زمين در راستاي توسعه متروي پايتخت به نمايش در مي آيد.

گفتني است علاقه مندان می توانند جهت بازدید از غرفه 139 شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) به سالن شماره هشت و نه مراجعه كنند.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد