× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

  عصر روز پنجشنبه دکتر علی اعطاء سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه21 ضمن دیدار مردمی با شهروندان در مسجد جامع حضرت رسول(ص) و عیادت جانباز سرافراز “حسین علیزاده” در “جشن میلاد سرداران کربلا” بوستان وصال نیز حضوریافت. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 تهران،علی اعطاء […]

 

عصر روز پنجشنبه دکتر علی اعطاء سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه21 ضمن دیدار مردمی با شهروندان در مسجد جامع حضرت رسول(ص) و عیادت جانباز سرافراز “حسین علیزاده” در “جشن میلاد سرداران کربلا” بوستان وصال نیز حضوریافت.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 تهران،علی اعطاء عضو هیات رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه21 ضمن حضور در منزل جانباز سرافراز “حسین علیزاده” با این یادگار دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

 

بنا بر این گزارش؛ وی در ادامه با حضور در نماز جماعت مغرب و عشاء مسجد جامع حضرت رسول(ص) با شهروندان نمازگزار محله تهرانسر نیز دیدار و گفتگو کرد.

 

لازم به ذکر است؛ اعطاء در پایان این بازدید چندساعته، در مراسم “جشن میلاد سرداران کربلا” بوستان وصال که با هدف جمع آوری کمک های مردمی برپا شده بود، حضور یافت.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد