× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مدیر حراست آبفای جنوب غربی استان تهران گفت : با توجه به توافقات صورت گرفته با مراجع محترم قضائی و انتظامی طرح شناسائی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز خانگی و تجاری و مخصوصا انشعابات غیر مجاز در اقطار بالا که برای مصارف کشاورزی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد . بصورت جدی در دستور کار این شرکت قرار دارد و مستمرا انجام می پذیرد .

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران، اسفندیار علیزاده مدیر حراست آبفای جنوب غربی استان تهران در خصوص این خبر گفت : پیرو جلسات و تصمیمات اتخاذ شده در ارتباط با کشف و جمع آوری انشعابات غیرمجاز ، علیهذا در همین راستا و به منظور ساماندهی خطوط و شبکه های آبرسانی و افزایش حجمی آب شرب شهروندان موضوع مربوطه با هماهنگی مقامات محترم قضائی و انتظامی شهرستانهای تابعه در تمامی شهرهای تحت پوشش در حال انجام است .

اسفندیار علیزاده با اشاره به کشف و جمع آوری و تشکیل پرونده لازم برای انشعابات غیر مجاز با قطر بالا که به منظور استفاده صنعتی ، کشاورزی و باغات و مجتمع های مسکونی به صورت غیر مجاز نصب و مورد بهره برداری قرار میگیرد گفت : از جمله انشعابات کشف شده غیر مجاز در اقطار بالا که طی مرداد ماه جاری انجام شد یک رشته انشعاب مربوط به مسکن مهر ضیاء آباد اسلامشهر بود که این انشعاب ۴/۳ اینچ برای استفاده در یک مجتمع مسکونی ۳۲ واحدی به صورت غیر مجاز نصب شده و چندین سال هم جهت تامین آب شرب ساکنین این مجتمع مورد استفاده قرار می گرفت .

مدیر حراست آبفای جنوب غربی استان تهران خاطر نشان کرد : با توجه به توافقات صورت گرفته با مراجع محترم قضائی و انتظامی طرح شناسائی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز خانگی و تجاری و مخصوصا انشعابات غیر مجاز در اقطار بالا که برای مصارف کشاورزی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد . بصورت جدی در دستور کار این شرکت قرار دارد و مستمرا انجام می پذیرد .

 

 

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد