× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

پدر شهید صدرزاده در سخنرانی بین دو نمازجمعه و عصر پاکدشت خطاب به ملت شریف ایران گفت: توقع ما از نظام وملت هیچ چیز شخصی نیست بلکه از زنان و مردان ایران درخواست حفظ غیرت و عفت داریم 

به گزارش پایگاه خبری ثمره نیوز؛ ظهر امروز جمعه پدر والامقام شهید مصطفی صدر زاده که با نام سید ابراهیم فرمانده ایران در تیپ فاطمیون خدمت می کرد، ظهارکرد: شهدا ذخیره آخرت و رهنمای برای بازماندگان و آزادگانی هستند که می خواهند زندگی را به درستی صرف کرده و بگذرانند.

وی در ادامه افزود: پسرم در لحظات کودکی و بزرگسالی خود در کنار ما در کربلای خوزستان و شما و بعد از ۱۳سالگی در شهریار بزرگ شد، او در وصیت نامه اش نکات کلیدی مهمی را گنجانده که من هم از ان بهره می برم. در جذب کودکان و نوجوانان به پایگاه بسیج بسیار فعال بود و مرتب می گفت امام زمان(عج) نیروی بیسواد نمی خواهد او سنگینی تربیت نیروی انقلابی را با کلام و عملش بیان می کرد.

این پدر شهید مقاومت ابراز کرد: در وصیت نامه اش نوشته پدر از هیچ ارگان و مسئولی توقعی نداشته باش، اما این را می خواهم از مسئولان بخواهم کوچه ها و خیابانهایی که به نام شهدا نامگذاری شدند را بدون روشنایی نگذارید تا خلاف و حتی تفکر خلافی سر نزند.

وی در پایان کلامش خطاب به ملت شریف ایران خاطرنشان کرد: ما هیچ چیز شخصی نه از ارگانها و نه از مردم میخواهیم ما فقط از مردان و زنان کشورمان حفظ غیرت و عفت می خواهیم و از شما عزیزان میخواهیم در سایه کلام رهبری تاریکی هایی که دشمنان بوجود آورده اند را به روشنایی بصیرت تبدیل کنید.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه