× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

آخرین جلسه بررسی لایحه بودجه شهرداری اسلامشهر و سازمانهای تابعه در دو نوبت صبح و عصر در شورای اسلامی شهر برگزار شد . به گزارش ثمره نیوز به نقل از مرکز ارتباطات شهرداری شهرستان اسلامشهر،در این جلسه مهم شهردار اسلامشهر و مدیران سازمانهای تابعه شهرداری حضور داشتند تا از برنامه های پیش بینی سازمان خود […]

آخرین جلسه بررسی لایحه بودجه شهرداری اسلامشهر و سازمانهای تابعه در دو نوبت صبح و عصر در شورای اسلامی شهر برگزار شد .
به گزارش ثمره نیوز به نقل از مرکز ارتباطات شهرداری شهرستان اسلامشهر،در این جلسه مهم شهردار اسلامشهر و مدیران سازمانهای تابعه شهرداری حضور داشتند تا از برنامه های پیش بینی سازمان خود برای سال ۹۸ دفاع کنند.

بر اساس آمارهای اعلام شده توسط مدیرمالی و ذی حساب شهرداری، بودجه سال ۹۸ شهرداری اسلامشهر ۵۵درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

بخش عمده بودجه های عملیاتی و اجرایی شهری در لایحه بودجه سال ۹۶ رشد قابل ملاحظه ای را تجربه کرده اند اما بودجه عمرانی شهر ۶۶درصد از بودجه سال آینده شهرداری را تشکیل می دهد که این بخش نسبت به سال گذشته حداقل ۱۰ درصد رشد را نشان می دهد.

بر اساس لایحه اعلامی شهرداری اسلامشهر، بودجه سال آینده شهردار رقمی بالغ بر ۷۳۶ میلیارد تومان است که با احتساب بودجه سازمانهای زیرمجموعه، به حدود ۷۶۳ میلیارد تومان می رسد.

بد نیست بدانید که کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر در طول یک ماه و نیم اخیر با فشردگی زیاد همه جزئیات بودجه را مورد بررسی و واکاوی قرارداد که در نوع خود بی نظیر بود .

گزارش مبسوط جزئیات بودجه سال۱۳۹۸ شهرداری اسلامشهر به محض تایید در کمیته انطباق حتما به اطلاع شهروندان اسلامشهری می رسد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد