× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

فرماندار اسلامشهر از تشکیل اتاق عملیات ویژه جهت مقابله با گرانی و تنظیم بازار شب عید با حضور دادستان اسلامشهر و مسئولان دستگاههای ذیربط خبر داد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر،مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر،در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان  اظهار داشت: هیچ کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی […]

فرماندار اسلامشهر از تشکیل اتاق عملیات ویژه جهت مقابله با گرانی و تنظیم بازار شب عید با حضور دادستان اسلامشهر و مسئولان دستگاههای ذیربط خبر داد.
به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر،مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر،در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان  اظهار داشت: هیچ کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد اما جنگ روانی دشمنان تاثیرات مخربی در اقتصاد معیشتی داشته که ان شاءا… برطرف خواهد شد.
وی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار شهرستان در ایام منتهی به پایان سال از مسئولیت مضاعفی برخوردار است، گفت: باید از طریق گشت های مشترک شهرستانی نظارت ها و کنترل های حداکثری بطور مستمر در بازار شهرستان حاکم باشد.
فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: در زمینه نظارت بر کنترل قیمت ها اقدامات ابتدا باید ارشادی و تذکری باشد و اگر در مواردی نیاز به ورود تعزیرات یا دستگاه قضائی وجود داشت اشد مجازات برای افراد متخلف لحاظ خواهد شد.
وی همچنین خواستار فعالیت جدی اتحادیه های مربوط به پوشاک، میوه و تره بار، قنادان و مواد غذائی و پروتئنی در ایام پایانی سال شد و افزود: این اتحادیه ها باید نهایت همکاری را با اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت جهت نظارت و کنترل بر قیمت اجناس و برخورد با هرگونه گرانی و احتکار داشته باشند.
مرسپلور در ادامه به برپائی نمایشگاه بهاره در اسلامشهر اشاره کرد و ادامه داد: سعی شده تا تمامی فروشندگان و عوامل این نمایشگاه از کسبه و تولید کنندگان اسلامشهر باشند و اجناس با کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.
وی بر ضرورت نظارت بیشتر بر ورود و خروج کالاهای مختلف در انبارهای مجوز دار شهرستان توسط اداره صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد و گفت: چنانچه در این انبارها کالاهای مورد نیاز مردم وجود داشته باشد و صاحبان این کالاها نسبت به عرضه آن در سطح بازار خودداری کنند با کسب مجوز قضائی کالاها و اجناس انبار مربوطه با نرخ مصوب دولتی در بین مردم توزیع خواهد شد و مبالغ مربوطه به صاحبان کالاها پرداخت می شود.
فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه اکیپ های ویژه ای نیز جهت شناسائی انبارهای غیر مجاز تشکیل شده اند افزود: در صورت شناسائی انبارهای غیرمجاز کالاهای کشف شده نیز با نرخ مصوب دولتی فروخته خواهد شد.
همچنین در ادامه این جلسه اسدی مقدم دادستان اسلامشهر نیز ضمن قدردانی از تلاش ها و فعالیت جهادی فرماندار شهرستان در جهت تنظیم بازار و مقابله با گرانی و کم فروشی گفت: مجموعه قضائی شهرستان به صورت ۲۴ ساعته آماده است تا در زمینه برخورد با گران فروشان و محتکران همکاری و تعامل داشته باشد.
وی با اشاره به حضور گسترده و تاریخی مردم در راه پیمایی ۲۲ بهمن امسال اظهار داشت: مردم بخوبی به وظایفشان عمل کردند و حال نوبت مسئولان است که با مدیریت جهادی دغدغه و نگرانی مردم در زمینه تامین کالاهای موردنیازشان را برطرف کنند.
دادستان اسلامشهر با بیان اینکه ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و عملکرد ما نیز باید متناسب با این جنگ دشمنان باشد، ادامه داد: باید با تلاش و همت شبانه روزی اسلامشهر را به عنوان شهرستانی نمونه و موفق در مقابله با جنگ اقتصادی معرفی کنیم.
برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد