× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

هفدهمین جلسه سه شنبه های بدون خودرو صبح امروز به ریاست مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه 13 و با حضور معاونین شهردار، شهردار و مدیران شهری ناحیه دو برگزار شد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 تهران، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه 13، در این جلسه که پس از […]

هفدهمین جلسه سه شنبه های بدون خودرو صبح امروز به ریاست مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه 13 و با حضور معاونین شهردار، شهردار و مدیران شهری ناحیه دو برگزار شد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 تهران، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه 13، در این جلسه که پس از بازدید صبحگاهی از سطح ناحیه برگزار شد، پس از استماع گزارشات مربوط به حوزه های مختلف، در سخنانی بر ضرورت بهبود و تقویت زیرساخت های عمرانی با تکیه بر بالابردن کیفیت آسفالت معابر و خیابان ها تأکید کرد و افزود: مناسب سازي و بهسازي زيرساخت هاي شهري به عنوان دو فاکتور مهم در پروژه ها و فعاليت هاي اجرايي منطقه در راس اقدامات قرار دارد.


شهردار منطقه 13 همچنین خواستار توجه جدي به مقوله نگهداشت شهر و موضوعات زيست محيطي شد و گفت: تمرکز ويژه بر بحث نگهداشت شهر و رضايتمندي شهروندان نسبت به خدمات ارائه شده از اهميت بسزايي برخوردار است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه جلسات سه شنبه های بدون خودرو بهترین فرصت برای بیان مطالبات مدیران نواحی از معاونت های ستاد است، تصریح کرد: این جلسات ضمن افزايش همراهي و همدلي مدیران ستادی با نواحي، موجب می شود ضمن کاهش حداکثری مشکلات و مسائل، خدمات ملموس تری را به شهروندان ارائه کنیم.

مناسب سازي فضاهاي شهري براي کليه اقشار جامعه، هویت بخشی به محلات و جلب حداکثری مشارکت شهروندان، تلاش حداکثری جهت ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان در حوزه های مختلف و.. از جمله دیگر بخش های سخنان شهردار منطقه 13 در این جلسه بود.

گفتنی است شهردار منطقه 13 پیش از برگزاری جلسه ضمن بازدید از بخش های مختلف ناحیه دو، با کارمندان ادارات دیدار و به آنها خداقوت گفت.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد