× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

نخستین کارگاه ایده پردازی و طراحی دیوارنگاری یادمانی شهدا در عمارت عین الدوله تهران در حال برگزاری است. به گزارش ثمره نیوز به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، نخستین کارگاه ایده پردازی و طراحی دیوارنگاری یادمانی شهدا با حضور ۲۰ هنرمند نقاش و طراح گرافیک در عمارت عین […]

نخستین کارگاه ایده پردازی و طراحی دیوارنگاری یادمانی شهدا در عمارت عین الدوله تهران در حال برگزاری است.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، نخستین کارگاه ایده پردازی و طراحی دیوارنگاری یادمانی شهدا با حضور ۲۰ هنرمند نقاش و طراح گرافیک در عمارت عین الدوله شهر تهران در حال برگزاری است.

در این کارگاه۲۰ هنرمند با رقابت با یکدیگر ایده‌های خود را برای اجرا روی ۱۰ دیوار طراحی می‌کنند.

دیوارنگاری طی چند دهه اخیر به عنوان یکی از شاخه‌های هنر شهری برای خلق آثار مختلف از جمله یادمانی مورد توجه مسوولان زیباسازی قرار گرفته است.هنرمندان طی این چند دهه حضور بسیار پررنگی برای خلق هنر در فضاهای شهری داشته‌اند.

همچنین لازم به ذکر است که هدف سازمان زیباسازی شهر تهران از برگزاری ورکشاپ ایده‌پردازی و طراحی به منظور دستیابی به طرح‌های خلاق بوده تا از این طریق ضمن اجرای آثار منتخب بتواند الگوهای جدیدی را در این ‌زمنیه ارائه کند.

شورای هنری نقاشی دیواری با بررسی سوابق حرفه‌ای هنرمندان این ورکشاپ ۲ روزه را برگزار کرده است.

اولین ورکشاپ ایده پردازی و طراحی دیوارنگاری یادمانی شهدا دوم، سوم شهریور برگزار و در روزهای ۱۲ و ۱۳ شهریورماه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ در عمارت عین الدوله ادامه می یابد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد