× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

همزمان با هفته پژوهش مراسم تجلیل از پژوهشگران و نخبگان بسیجی شهرداری تهران با حضور علی اصغر قائمی عضو شورای اسلامی شهر تهران، معاونین و فرماندهان بسیج شهرداری تهران و مدیران شهری در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدا برگزار شد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران،همزمان با هفته پژوهش مراسم تجلیل از پژوهشگران و نخبگان بسیجی شهرداری تهران با حضور علی اصغر قائمی عضو شورای اسلامی شهر تهران، معاونین و فرماندهان بسیج شهرداری تهران و مدیران شهری در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدا برگزار شد.

در این مراسم مجتبی سالک رازی رییس سازمان بسیج شهرداری تهران، هدف از برگزاری این مراسم را حمایت از پژوهشگران و نخبگان بسیجی شهرداری تهران عنوان کرد و گفت: معاونت تربیت آموزش و فناوری اطلاعات بسیج شهرداری تهران طی یک فراخوان، اقدام به دریافت آثار پژوهشی قریب ۱۵۰۰نفر از پژوهشگران بسیجی شاغل در حوزه های مختلف شهرداری تهران، اعم از کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و ثبت اختراع کرده است که پس از بررسی دقیق توسط کمیته علمی و سیاست گذاری مراسم متشکل از مدیران ارشد شهرداری و اساتید دانشگاهی، ۱۰ پژوهشگر بسیجی که آثار آن ها از نظر محتوا و اهمیت پژوهش، بیشترین امتیاز را کسب نمود، برگزیده شدند.

رییس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: یکی از راه های حمایت از علم و دانش، استفاده از نظرات نخبگان و فرهیختگان است که بر همین اساس جلسات طوفان فکری با هدف ارائه راهکارهای مفید به مدیریت شهری در سطح سازمان و حوزه های تابعه راه اندازی گردیده است و ما در نمایشگاه شجره طیبه هفته بسیج، دستاوردهای آن را به نمایش گذاشتیم.

مجتبی سالک همکاری با مراکز علمی، دانشگاهی، پژوهشی را از برنامه های این سازمان عنوان کرد و گفت: در همین راستا نیز تفاهم نامه‌ای با مرکز راهبردی سازمان پدافند غیرعامل کشور امضا شده است که در زمینه تربیت مربی، آموزش و انتقال تجربه مدیریت به مدیران جوان کارهای خوبی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، نقش پژوهش و تحقیق در توسعه و پیشبرد برنامه های کشور را پر اهمیت خواند و گفت: بسیج شهرداری تهران امروز تکلیف خود دانسته است در جهت تحقق منویات رهبری گام بردارد و در گام دوم انقلاب، از بحث علم فناوری و پژوهش در مجموعه شهرداری تهران حمایت کند.

مجتبی سالک با بیان آن که اگر به گذشته ایران اسلامی در قرن های گذشته نگاهی بیندازیم، موضوع علم و پرورش دانشمندان برجسته ایرانی به وضوح دیده می شود اظهار داشت: فرهنگ اسلام توانست در طول چند قرن تمدنی عظیم و بی نظیر را در منطقه وسیعی از جهان به وجود آورد و مسلمانان از نیمه دوم قرن دوم هجری تا اواسط قرن هشتم در حدود شش قرن رهبری علمی جهان را در دست داشتند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از موضوعاتی که دنبال خواهیم کرد، جمع آوری انتظارات نخبگان بسیجی از بسیج شهرداری تهران است تا با استفاده از آن بتوانیم در جهت کاهش مشکلات شهروندان و رفع چالش های شهری به یاری مدیریت شهری بیائیم.

 

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه