× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

همزمان با آغاز دهه ولایت و به منظور بزرگداشت اعیاد قربان و غدیر، بیش از 120 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در قدمگاه امام اجرا می شود. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 تهران،شهریار رشید علیپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه9،ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: منطقه9 با […]

همزمان با آغاز دهه ولایت و به منظور بزرگداشت اعیاد قربان و غدیر، بیش از 120 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در قدمگاه امام اجرا می شود.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 تهران،شهریار رشید علیپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه9،ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: منطقه9 با برگزاری بیش از 120 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی از جمله برپایی و راه اندازی رادیو قربانگاه در محل عرضه بهداشتی دام در روز عید قربان ، برگزاری جشن ولایت در بوستان ها و مساجد سطح منطقه ، تجلیل از سادات شاغل در شهرداری منطقه، اعزام شهروندان به اماکن زیارتی، تقدیر از سادات محلات ، برپایی نمایشگاه عکس از قربان تا غدیر ، تکریم از خانواده های معزز شهدای سادات، مسابقه در بستر فضای مجازی و برنامه های متنوع ورزشی به استقبال این ایام مبارک می رود.

معاون شهردار منطقه9 در ادامه گفت : برگزاری مسابقات نقاشی برای کودکان، مسابقات با محوریت واقعه غدیر، برگزاری دعای عرفه، برپایی غرفه های فرهنگی، هنری، سلامت محور، کارگاه آموزشی خطبه خوانی غدیر و ایستگاههای صلواتی از جمله برنامه هایی است که در سرای محلات سطح منطقه اجرا می شود.

علیپور در پایان اظهار امیدواری کرد: با گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی بتوانیم نقش موثری در معرفی اعیاد دینی به کودکان، نوجوانان و جوانانمان داشته باشیم.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد