× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

میز و تالار گفتگو با سرمایه گذاران به منظور حمایت از آنها و رونق توسعه از بخش مسکن به گردشگری و خدماتی در شهرداری منطقه یک تشکیل شد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران،سید حمید موسوی شهردار این منطقه در دیدار با ۷۰ نفر از سرمایه گذاران شاخص […]

میز و تالار گفتگو با سرمایه گذاران به منظور حمایت از آنها و رونق توسعه از بخش مسکن به گردشگری و خدماتی در شهرداری منطقه یک تشکیل شد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران،سید حمید موسوی شهردار این منطقه در دیدار با ۷۰ نفر از سرمایه گذاران شاخص منطقه یک با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: مدیریت فعلی باید متکی بر مشارکت حداکثری مردم باشد که در عرصه ساخت و ساز ، صاحبان سرمایه، تولید کنندگان مسکن در راس این گروه قرار می گیرد که بعد از مواهب طبیعی و اکولوژیکی شمال تهران دومین پتانسیل منطقه یک محسوب می شوند.

وی افزود:این میز ویژه به بررسی درخواست های سرمایه گذاران و تسهیل و تسریع در رسیدگی به امور مورد نظر آنها خواهد پرداخت و با حذف واسطه ها و کم کردن فاصله بین آنها و مدیریت شهری و هماهنگی بین معاونت ها موجب تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به سرمایه گذاران می شود تا این سرمایه ها در منطقه باقی بمانند و مولد و محرک توسعه شوند.

شهردار منطقه یک گفت: سرمایه گذاران در کمیسیون های تخصصی بر اساس علاقه و تخصص خود تقسیم می شوند تا با ارایه نظرات و تجربیات خود در کنار مدیریت شهری در رونق منطقه نقش داشته باشند و بتوان از پتانسیل این سرمایه های انسانی در راستای خدمات رسانی بیشتر به منطقه بهره جست.

موسوی تصریح کرد: اگر سرمایه گذاران همسو با اهداف مدیریت شهری منطقه باشند و درخواست ها و دغدغه های آنها مورد توجه قرار گیرد موتور محرک در توسعه منطقه خواهند بود.

این مقام مسئول افزود: در حال حاضر منطقه یک با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت که بیش از ۱۰۰ هزار نفر بیشتر از پیش بینی طرح تفصیلی بوده ، با کمبود ۱۸۰ هکتاری در عرصه های سرانه و خد ماتی مواجه بوده و سرانه های موجود کفاف جمعیت منطقه را نمی دهد.

موسوی تصریح کرد : موقعیت اکولوژیکی و محدوده های مستعد توسعه در شمال تهران از جمله ارتفاعات ، رود دره ها و… موجب تغییر رویکرد در منطقه از بخش مسکن به خد ماتی و گردشگری شده و می تواند گردشگری منطقه را در بخش های تفرجگاهی، مذهبی، تاریخی، طبیعی، سلامت، ورزش ،پردیس های هنری، تجاری و… در سطح فرا منطقه ای و فراملی توسعه دهد و این امر تولید ثروت جدید را برای سرمایه گذاران به همر اه خواهد داشت.

وی اجرای مدهای جدید حمل و نقلی در بخش گردشگری، اتصال خط ۱ به ۳ مترو و ایجاد ایستگاهی در محله چیذر ،ایجاد رینگ ترافیکی محور ولیعصر(عج)- شهرداری – شریعتی ر ا از اقدامات منطقه در راستای کاهش ترافیک شمال تهران دانست که می تواند سرمایه گذاری را بهبود بخشد.

موسوی به اختصاص دفتر ساماندهی محور شهرداری اشاره کرد و گفت: این دفتر با حضور اساتید دانشگاهی و صاحبان دانش و دانشجویان به ارایه طرح ساماندهی خیابان شهرداری می پردازد تا با اجرای ساماندهی محور خیابان شهرداری از نظر منظر شهری، تردد کم توانان جسمی و حرکتی و… ، پیاده راه تجریش و پلازای شهری اجرایی شود و شمیران بعنوان نگین تهر ان بدرخشد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد