× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، رضا بنفشه خواه بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون،در مراسم نکوداشت استاد «محمدحسین عطارچیان» که در موزه خوشنویسی ایران برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه در کشور ما و در یک دهه اخیر کرداری بوجود آمده که […]

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، رضا بنفشه خواه بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون،در مراسم نکوداشت استاد «محمدحسین عطارچیان» که در موزه خوشنویسی ایران برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه در کشور ما و در یک دهه اخیر کرداری بوجود آمده که هنرمندان را در دوران حیات مورد تقدیر قرار می‌دهند و این باعث تشویق هنرمندان در هر رشته‌ای می‌شود.

وی ادامه داد: هنر از هنر دور نیست و همه هنرها به هم وابسته است و من هم به عنوان یک بازیگر علاقه مند به موسیقی، خوشنویسی و نقاشی هستم و معمولا زماینکه برای اینگونه مراسم‌ دعوت می‌شوم حتما حضور پیدا می‌کنم.

بنفشه خواه با بیان اینکه چقدر خوب است که این گونه مراسم ادامه داشته باشد، تاکید کرد: به جای اینکه یک روزی به یاد هم بنشینیم بهتر است در کنار هم بنشینیم، تقدیر از هنرمندان در زمان حیات آنها هم موجب تشویق خود هنرمند و هم دیگر هنرمندان در سایر رشته‌ها می‌شود.

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: قطعا این اتفاق باعث جذب مردم برای علاقه مندی و جذب آنها به هنر خواهد شد، زمانیکه مردم ببینند از هنرمندان تقدیر صورت گرفته آنها هم برای روی آوردن به هنر تشویق می‌شوند.

بنفشه خواه گفت: رسانه‌های جمعی و رسانه ملی هستند که باید نتایج فعالیت‌های هنری سازمان‌ها، حمایت از هنرمندان و سایر اقداماتی که صورت گرفته را ارزیابی و مردم را از رخدادهای فرهنگی و هنری آگاه کنند.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد