× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 11 تهران از بازسازی کامل روکش آسفالت در محور خیابان جمهوری اسلامی خبرداد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 تهران، محمد علی شاه حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 11 تهران،در این باره گفت: خیابان جمهوری در بخش مرکزی شهر تهران قرار […]

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 11 تهران از بازسازی کامل روکش آسفالت در محور خیابان جمهوری اسلامی خبرداد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 تهران، محمد علی شاه حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 11 تهران،در این باره گفت: خیابان جمهوری در بخش مرکزی شهر تهران قرار گرفته و از مهم ترین راسته های تجاری پایتخت است که بیش از 20 بورس کالا در آن فعالیت می کنند.به همین دلیل روزانه تردد بسیار شهروندان و خود روها در این مسیر انجام می شود که موجب کاهش کیفیت آسفالت در سطح خیابان شده بود.

شاه حسینی افزود: این معاونت از دوم شهریور ماه اقدام به بهسازي آسفالت خيابان جمهوري از ميدان جمهوري به طول 3هزار متر کرده است که به صورت کلی مورد بازسازی قرار خواهد گرفت.

او با بیان این که خيابان جمهوري 30هزار مترمربع مساحت دارد ؛ ادامه داد: براي بهسازي آسفالت آن حدود 4هزار تن آسفالت تهيه و پخش می شود و در حال حاضر مرمت خيابان جمهوري از ميدان جمهوري تا خيابان كارگر جنوبی انجام شده و ادامه مسير تا خيابان حافظ نيز در دستور كار اجرايي قرار دارد.

به گفته شاه حسینی طرح بهسازي معابر مرکزی پایتخت در منطقه11 از ابتداي سال با بهسازي خیابان های كارگر، ابوسعيد ، مولوي و ميادين راه آهن و قزوين آغاز شده و تا پايان سال نيز ادامه خواهد داشت.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد