× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با حضور در چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر از غرفه صنایع دستی و توانمندی های هنرمندان شهرستان اسلامشهر بازدید کرد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر،انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران،در حاشیه بازدید از غرفه های شهرستان های استان تهران در خصوص چهارمین […]

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با حضور در چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر از غرفه صنایع دستی و توانمندی های هنرمندان شهرستان اسلامشهر بازدید کرد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر،انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران،در حاشیه بازدید از غرفه های شهرستان های استان تهران در خصوص چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر اظهار داشت: با خودباوری و اعتماد به نفسی که در میان عزیزان روستایی و عشایر ایجاد شده، محصولات بیشتری در طی این سال‌ها از این قشر زحمتکش تولید می شود.

استاندار تهران تصریح کرد: می توان اعلام کرد که با استفاده از این ظرفیت هایی که در کشور و استان تهران ایجاد شده و همچنین بهره گیری از سیستم های تجاری و بازرگانی می توان شرایطی فراهم ساخت که موجب مهاجرت معکوس روستایی شد.

 

وی گفت: تلاش بر این است که رونق، تولید و اشتغال را به روستاها برگشت داد تا رونق قبل در این مناطق شکل گیرد.

بندپی خاطرنشان کرد: در غرفه‌های استان تهران نیز توانمندی های روستاییان و عشایر 16 شهرستان در معرض نمایش قرار دارد و از آن حالت سنتی به سمت کارآفرینی و بهره گیری از تکنولوژی و فناوری روی آورده ایم و با این اقدامات می توان روستاها را به حالت پویا و زنده سابق بازگرداند.

گفتنی است‌،چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر صبح روز گذشته با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و محسنی بندپی استاندار تهران در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز بکار کرد و علاقمندان می توانند تا روز یکشنبه ۲۷ مردادماه از بخش های مختلف این‌نمایشگاه بازدید کنند.

غرفه توانمندیهای روستائیان شهرستان اسلامشهر در سالن ۸ این نمایشگاه بخش استانداری تهران پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد