× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مديرعامل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو) با اعلام خبر راه اندازي ايستگاه محمديه خط 7 مترو تا پايان شهريور ماه،گفت: اين ايستگاه در بخش سيويل(ساختماني) بيش از99 درصد پيشرفت دارد. به گزارش ثمره نیوز روابط عمومي و بين‌الملل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو)، علي امام با اشاره به اينكه توسعه هدفمند […]

مديرعامل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو) با اعلام خبر راه اندازي ايستگاه محمديه خط 7 مترو تا پايان شهريور ماه،گفت: اين ايستگاه در بخش سيويل(ساختماني) بيش از99 درصد پيشرفت دارد.
به گزارش ثمره نیوز روابط عمومي و بين‌الملل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو)، علي امام با اشاره به اينكه توسعه هدفمند خطوط مترو کلید رهایی تهران از مشکلات ترافیکي است، بيان داشت:تكميل و راه اندازي ايستگاه محمديه تاثير به سزايي در تسهيل و دسترسي شهروندان منطقه 12 تهران به خطوط مترو دارد.

وي به تقاطع ايستگاه محمديه با خط يك مترو اشاره و خاطر نشان كرد: ورودي سوم ايستگاه محمديه با نماي زيباي آجري زينت بخش ميدان محمديه خواهد بود و مسافران از طريق اين ايستگاه به خط 7 و در نتيجه خطوط ديگر دسترسي مي يابند.

مدير عامل شركت راه آهن شهري تهران و حومه(مترو)، با تاكيد بر اينكه بخش سيويل و ساختماني اين ايستگاه 99 درصد پشرفت داشته است، افزود:در حال حاضر در حال تكميل نازك كاري و حمل و نصب 8 پله برقي اين ايستگاه هستيم.

امام با اشاره به اينكه سيستم روشنايي و اطفاي آبي ايستگاه نيز تكميل شده است، تصريح كرد:با توجه به اتمام بخش ساختماني؛ عمليات نصب تجهيزات سيگنالينگ (سیستم کنترل اتوماتیک قطار)، سيستم تهويه و مخابرات و همچنين سيستم هاي اطفاي حريق و هواسازهاي ايستگاه نيز در حال انجام است.

امام با اشاره به اينكه روش اجراي اين ايستگاه كاملاً زيرزميني بوده است، افزود:زير بناي اين ايستگاه بيش از 15 هزار متر مربع و طول سكوي آن 160متر است.

امام در ادامه با تاكيد بر اينكه هر اندازه برای تأمین ایمنی شهروندان در رفت و آمدهای شهری اعتبار اختصاص دهیم، در واقع اعتباری است که برای حفظ جان آنان قائل شده ایم، تصریح کرد: مدیریت شهری و شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) نيز در راستاي کاهش حجم ترافیک؛ توسعه خطوط پر مسافر پايتخت از جمله خطوط 6 و 7 را در اولويت خود در سال 98 قرار داده است.

خط 7 مترو تهران به‌طول 27 كيلومتر و 22 ايستگاه از ورزشگاه جهان پهلوان تختي در جنوب شرق تهران آغاز و پس از عبور از مناطق پر جمعيتي مانند بزرگراه شهيد آيت‌الله محلاتي، خيابان مولوي، خيابان هلال احمر، خيابان قزوین، بزرگراه شهيد نواب صفوي، خيابان آزادي، ميدان توحيد، برج و بيمارستان ميلاد و ميدان صنعت، به ميدان بوستان در سعادت آباد ختم مي‌شود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد