× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

شهردار منطقه 5 در شورای معاونین و مدیران هفته سوم اسفند ماه 97، از تکریم و معارفه معاونین برنامه ریزی و توسعه شهری و امور اجتماعی و فرهنگی خبرداد.     به گزارش ثمرهنیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه پنج تهران،آیین تکریم و معارفه معاونین برنامه ریزی و توسعه شهری و امور اجتماعی […]

شهردار منطقه 5 در شورای معاونین و مدیران هفته سوم اسفند ماه 97، از تکریم و معارفه معاونین برنامه ریزی و توسعه شهری و امور اجتماعی و فرهنگی خبرداد.

 

 

به گزارش ثمرهنیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه پنج تهران،آیین تکریم و معارفه معاونین برنامه ریزی و توسعه شهری و امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، با حضورشهردار، معاونان، شهرداران نواحی و مدیران ارشد منطقه برگزار شد.

رجبعلی خسروآبادی شهردار منطقه در این مراسم از زحمات سید مازیار علوی معاون پیشین برنامه ریزی و توسعه شهری به منظور خدمات ارائه شده در این حوزه قدردانی و برای مهدی فتحی سرپرست منصوب شده با حفظ سمت در معاونت مالی و اقتصاد شهری، آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون کرد.

همچنین انتصاب دیگری در منطقه 5 در حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه انجام شد. براساس این خبر، سیدحسین دلبری جانشین اسماعیل عربلو در سمت معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه منصوب شد.

سید حسین دلبری، با 22 سال سابقه خدمت، پیش از این مشاور و دبیر شورای فرهنگی و نائب رئیس کمیته پژوهشی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بود .

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد