× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ جشنواره بازی های کودک و نوجوان و بومی محلی با استقبال خوب شهروندان و ساکنان شرق پایتخت در بوستان پیروزی برگزار می شود. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، ایجاد فضای سرگرمی و تامین اوقات فراغت کودکان در ایام […]

به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ جشنواره بازی های کودک و نوجوان و بومی محلی با استقبال خوب شهروندان و ساکنان شرق پایتخت در بوستان پیروزی برگزار می شود.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، ایجاد فضای سرگرمی و تامین اوقات فراغت کودکان در ایام تابستان در کنار توسعه مهارتهای فردی و اجتماعی و همچنین احیا بازی های سنتی و بومی محلی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

این جشنواره با اجرای بازی های کودکانه، بومی محلی، بازی های فکری و مچنین برپایی غرفه های ورزشی در رشته های دارت، ایرهاکی، فوتبال روی میز، تنیس روی میز، بسکتبال و… اجرا می شود.

سلیمانی معاون ورزش سازمان ورزش شهرداری تهران، سوم مردادماه به همراه آقای مشهدی یاری، معاون تفریحات این سازمان، در بازدید از جشنواره بازی های کودک و نوجوان و بومی محلی منطقه، ضمن گفتگو با شهروندان، از استقبال خانواده ها از این جشنواره ابراز خرسندی کرد.

جشنواره بازی های کودک و نوجوان و بومی محلی منطقه سیزده از ۳۱تیر لغایت هشتم مرداد ماه در بوستان پیروزی برگزار می شود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد