× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

علی امام مديرعامل شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) گفت: بهره برداري غير رسمي ایستگاه متروي بسیج و ميدان محمديه ، فردا( 28 مرداد ماه) همزمان با شب عید غدیر انجام مي شود و شهروندان مي توانند از اين دو ايستگاه استفاده كنند. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومي و […]

علی امام مديرعامل شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) گفت: بهره برداري غير رسمي ایستگاه متروي بسیج و ميدان محمديه ، فردا( 28 مرداد ماه) همزمان با شب عید غدیر انجام مي شود و شهروندان مي توانند از اين دو ايستگاه استفاده كنند.
به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومي و بين الملل شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو)، علی امام در‌مورد زمان افتتاح رسمي ایستگاه های محمدیه و بسیج در خط 7 مترو، گفت: اين دو ايستگاه در تاریخ 4 شهریور با حضور مسئولين و مدیران شهری به طور رسمی افتتاح خواهد شد.
امام با اشاره به اينكه تمام موارد ايمني براي افتتاح و بهر‌ه‌برداري از بخش شرقي خط 7 به‌طول هشت و نيم کیلومتر مهياست، تصريح كرد: بخش ساختماني و تجهيزاتي مورد نياز براي بهره‌برداري اين دو ايستگاه به پايان رسيده است.
وي گفت:4 رام قطار جدید که در داخل کشور مونتاژ شده نيز به‌همراه اين دو ايستگاه به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
امام با اشاره به اينكه ايستگاه میدان محمدیه واقع در منطقه 12 تهران؛ یک ایستگاه تقاطعی است كه ایستگاه خط ۱ آن سال 1380 افتتاح شده و ایستگاه خط ۷ آن نيز از فردا وارد مدار بهره‌برداري مي‌شود، گفت:ايستگاه بسيج واقع در منطقه 14 تهران نيز داراي دو ورودي است كه در تقاطع بزرگراه شهيد محلاتي و بسيج واقع شده و با راه‌اندازي اين ايستگاه، شهروندان ضمن استفاده از شبكه مترو، به ايستگاه‌هاي اتوبوس BRT پايانه خاوران دسترسي خواهند داشت.
گفتني است خط 7 داراي بيشترين ایستگاه تقاطعی با شبکه مترو تهران است و طراحی و اجرای سامانه تهویه اين خط نيز مطابق با استانداردهای لازم انجام شده است به طوري كه نسل جديد سامانه ايرواشر براي اولين بار در هواسازهاي ايستگاه متروي ميدان محمديه نصب و راه اندازي شده كه اين سامانه نسبت به نوع سنتي آن بيش از 70 درصد ؛ مصرف آب و هزينه هاي بهره برداري را كاهش مي دهد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد