× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

طراحی و ساخت تابلوهای جدید تبلیغاتی در اراضی عباس آباد و سازمان ورزش طی فراخوانی به دست شرکت‌های طراحی و متخصصان سپرده می‌شود. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، این سازمان فراخوانی برای طراحی و ساخت فضاهای تبلیغاتی اراضی عباس آباد و سازمان ورزش […]

طراحی و ساخت تابلوهای جدید تبلیغاتی در اراضی عباس آباد و سازمان ورزش طی فراخوانی به دست شرکت‌های طراحی و متخصصان سپرده می‌شود.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، این سازمان فراخوانی برای طراحی و ساخت فضاهای تبلیغاتی اراضی عباس آباد و سازمان ورزش اعلام کرده تا شرکت‌های متخصص را وارد این مارکت کند.

بر همین اساس طراحی و ساخت و نصب فضای تبلیغاتی مورد نیاز در اراضی عباس آباد و سازمان ورزش با رعایت ضوابط و مقررات به شرکت‌های داوطلب و متخصص در زمینه طراحی تابلوهای تبلیغاتی واگذار می‎‌شود.

ارائه شناسنامه سازه‌های تبلیغاتی پیشنهادی شامل طرح اولیه، مشخصات سازه، سیستم روشنایی و نوع نورپردازی، لحاظ شدن زیبا شناختی طرح و کاربرد آن در تبلیغات محیطی اراضی عباس آباد و سازمان ورزش با توجه به ویژه بودن آن اراضی، ررسی اراضی عباس آباد و سازمان ورزش و تحلیل میدانی و بافت اجتماعی آن، از جمله ضوابطی است که شرکت کنندگان در این فراخوان باید آنها را رعایت کنند.

در کنار این ضوابط البته بررسی محدوده اراضی عباس آباد و سازمان ورزش از نظر اقتصادی، بازاریابی، نوع تبلیغات قابل اکران و آثار آن از نظر شهری در بعد زمانی روز و شب، تحلیل مکان قابل بهره برداری تبلیغاتی از لحاظ آلایندگی نور، دید، عبور و مرور شهروندان، از دیگر قوانینی است که باید در طراحی مورد توجه طراحان باشد.

همه طرح‌های ارسالی در کمیته فنی سازمان بررسی و پس از گذراندن مراحل داروی برنده فراخوان اعلام خواهد شد. براساس ضوابط این فراخوان شرکت برنده موظف به طراحی، ساخت و نصب یک نمونه سازه و همچنین برآورد قیمت سازه مذکور می‎است.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد