× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

مدیر امور آبفای اسلامشهر گفت:با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی چاه شماره 29 اسلامشهر احیاء و بازسازی و مجددا وارد مدار توزیع شد . به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران،شفا نظرپور مدیر امور آبفای اسلامشهر با اشاره به مشخصات […]

مدیر امور آبفای اسلامشهر گفت:با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی چاه شماره 29 اسلامشهر احیاء و بازسازی و مجددا وارد مدار توزیع شد .

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران،شفا نظرپور مدیر امور آبفای اسلامشهر با اشاره به مشخصات احیای یک حلقه چاه در این خصوص یادآور شد : عملیات احیاء و بازسازی چاه شماره 29 اسلامشهر واقع در شهرک انبیا بلحاظ قدمت و فرسودگی تجهیزات تعطیل و از مدار توزیع خارج بود که با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی انجام شد .

وی گفت:ضمن باز بینی و رفع معایب لوله جدار  و کف شکنی و خارج سازی املاح و شن و ماسه کف چاه  و همچنین بهسازی و نوسازی تاسیسات سرچاهی ، چاه مذکور پس از انجام آزمایش پمپاژ با آبدهی بیش از 14 لیتر بر ثانیه مجددا در مدار توزیع قرار گرفت .

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد