امروز
دوشنبه, ۸ تیر , ۱۴۰۵ ساعت
شما اینجا هستید
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر گفت: ثبتنام دانشآموزان در سال تحصیلی جدید بر اساس محدوده جغرافیایی محل سکونت انجام میشود و فرآیند انتقال پروندهها نیز بهصورت سیستمی و بدون نیاز به مراجعه حضوری خانوادهها دنبال خواهد شد.